لیگ برتر مردان کانوپولو/ ملوان ندایا با از سرگیری نیمه دوم همچنان در صدرنشینی باقی ماند


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912990

نیم فصل دوم لیگ برتر کانوپولو مردان با برگزاری 5 دیدار دیگر ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم های لیگ برتر کانوپولوی مردان امروز اول آذرماه با شروع نیم فصل دوم در پیست کانوپولوی دریاچه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.
این مسابقات با حضور 8 تیم درخشان بندرانزلی، ملوان نداجا، نوین البرز، بازرگانی محمدنژاد بابلسر، شهید رسولی نوشهر، کارون خرمشهر، پاس مرزبانی فرجا و آجا نوشهر برگزار می شود.
پس از این مسابقات 5 مسابقه دیگر برگزار شد.
شهید رسولی نوشهر با نتیجه 8 بر یک مقابل خروشان بندر انزلی به برتری رسید. در این دیدار عارف صفدرنیا 2 گل، دانیال خسروی فر 2 گل، سعید چارجو 2 گل، آرشام حیدرپور و مصطفی حاجو برای شهید رسولی و محمدهادی شیه چیان برای خروشان بندر انزلی گلزنی کردند.
ملان نداجا 14 بر 1 آجا نوشهر را شکست داد. محمدصادق هاشمتیان 5 گل، رامین گیاتوند 3 گل، رضا بیگی 2 گل، محمد جمشیدیان 2 گل، نیما خجتی و شیگان خیرالهی برای ملوان و حسین سلحشور برای آیا نوشر گلزنی کردند.
دیدار دو تیم نوین البرز و آجا نوشهر با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید. در این دیدار محی الدین کریمی، سعید غلامحسینی 2 گل، علی قنایی 3 گل برای البرز، آریان نصیری 3 گل و حسین سلحشور برای آجا گلزنی کردند.
ملوان نداجا با نتیجه 3 بر 2 مقابل شهید رسولی نوشهر به برتری رسید. مصطفی حاجو و محمد صالح سلطانی 2 گل شهید رسولی و شیگان خیرالهی و رضا بیگی برای ملوان گلزنی کردند.
مرزبانی فرجا 7 بر 3 نوین البرز را شکست داد. علی مولایی 3 گل، رضا انصاری 2 گل، امیر فتح پور و میلاد جعفری برای مرزبانی و سعید غلامحسین پور، علی کنای و رضا اسماعیل برای نوین البرز گلزنی کردند.
این مسابقات در هفته نهم در دریاچه آزادی در پیست دریاچه کانوپولو آزادی برگزار می شود.
بر این اساس ملوان نداجا با 11 بازی و 33 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مرزبانی فرجا با 11 بازی و 28 امتیاز دوم شد و شهید رسولی نوشهری با 11 بازی و 25 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید