قهرمان لیگ برتر کانوپولو بانوان آوای شهرکرد شد


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890180

رقابت های لیگ برتر بانوان کانوپولو در هفته هفتم رقابت ها ادامه یافت و در پایان نیم فصل آوای شهرکرد در صدر جدول ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی دیروز و امروز 23 و 24 مردادماه میزبان نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولوی بانوان بود.

این مسابقات با حضور 7 تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، اسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کوره شهرکرد و نوین البرز برگزار می شود.

در ادامه مسابقات 3 مسابقه در هفته هفتم و پایان نیم فصل برگزار شد.

دیدار تیم های آوای شهرکرد و نوین البرز با نتیجه 12 بر 1 به سود آوای شهرکرد به پایان رسید. در این دیدار ملیکا براون پنج گل، صبا رحمتی چهار گل، مریم غفاری، الهه پورعبدیان و فاطمه بهاری برای آوای شهرکرد و مائده برای نوین البرز گلزنی کردند.

دیدار تیم های شهید رسولی نوشهر و خروشان از اصفهان با نتیجه 3 بر 2 به سود شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار فاطمه سهرابی منش، آتوسا اسلامی و شیوا لکزایی برای شهید رسولی نوشهر گلزنی کردند و ستایش پیرنج الدین و عطیه سلیمانی برای خروشان اصفهان گلزنی کردند.

دیدار دو تیم شهرکرد اسکای و شهرکرد بایوسفر با تساوی 5 بر 5 به پایان رسید. در این دیدار مبینا حسینکنی سه گل و شیرین مومنی دو گل برای زیتکوره، حدیث حاجی حاجی دو گل، آناهیتا مهترپور دو گل و ساناز چتدروز دو گل برای آسن شهرکرد به ثمر رساندند.

بر این اساس نیم فصل لیگ برتر کانوپولوی بانوان با برتری آوای شهرکرد با 18 امتیاز به پایان رسید. در جدول رده بندی، شهید رسولی نوشهر با 15 امتیاز و اصفهان خروشان با 12 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید