لیگ برتر روئینگ و اسلالوم دانشگاه آزاد و آوای شهرکرد قهرمان شدند


ساعت: 22:35
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812187

در پایان لیگ برتر قایقرانی و اسلالوم در دریاچه آزادی از دانشگاه آزاد و آوای شهرکرد قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی امروز 9 اسفند میزبان آخرین هفته رقابت های لیگ برتر مردان در رشته قایقرانی و اسلالوم بود. این مسابقات به طور همزمان در پیست اسلالوم در آب های آرام و پیست 1000 متر دریاچه آزادی برگزار شد.

در رشته قایقرانی این مسابقات باشگاه های بندر گناوه، اطلس تجارت، تکرو، دانشگاه آزاد و منشور سبز جنوب حضور داشتند و قایقرانان در ماده های 500 متر انفرادی، 500 متر انفرادی، 500 متر دونفر، 250 متر انفرادی و یک نفره سنگین به رقابت پرداختند. در وزنه برداری 250 متر و مسابقات امدادی.

در پایان این رقابت ها پس از چهار دوره رقابت، باشگاه دانشگاه آزاد با 182 امتیاز، تکرو با 151 امتیاز مقام دوم و بندر گناوه با 119 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

همچنین دریاچه آزادی امروز 9 اسفند میزبان آخرین هفته مسابقات قایقرانی و اسلالوم لیگ برتر مردان بود. این مسابقات به طور همزمان در پیست اسلالوم در آب های آرام و پیست 1000 متر دریاچه آزادی برگزار شد.

در بخش اسلالوم این مسابقات باشگاه های آوای شهرکرد، صدف منجیل، مهرپویان شهرکرد و نوین البرز حضور داشتند و قایقرانان در رشته های کایاک تک نفره، کانو یک نفره، امدادی و اسلالوم سرعت به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها پس از چهار مرحله از مسابقات، آوای شهرکرد با 84 امتیاز قهرمان شد، نوین البرز با 58 امتیاز عنوان دوم و استخر صدف منجیل با 52 امتیاز به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید