لیگ برتر فوتبال شکست های زیاد قلانوی مقابل استقلال / 3 امتیاز با طعم جنجال و اخراج و درگیری!


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900424

دیدار تیم های فوتبال گل گهر و استقلال با برتری آبی های تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 18:30 امشب (شنبه – 18 مهرماه) در ورزشگاه گل گهر خالی از تماشاگران ویژه به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو قبل از تعطیلات اخیر لیگ برتر به دلیل فیفادی و اردوی تیم ملی به پیروزی ارزشمندی مقابل نساجی دست یافتند و با یک امتیاز در رده سوم جدول و پایین تر از گل گهر رده دومی قرار گرفتند. میزبان نیز با 2 پیروزی متوالی وارد این نبرد حساس شد.

با این حال اگرچه گل گهر روی کاغذ حرف اول را می زد اما 5 تقابل اخیر این دو تیم قبل از بازی امشب با آمار کنایه آمیز 5 برد به سود تیم فوتبال استقلال به پایان رسید که علاوه بر جذابیت جدال امیر قلانوی با آبی پوشان. ، بر حساسیت این دیدار مهم 2 همسایه در جدول می افزاید.

در نیمه اول مالکیت و گردش توپ برای شاگردان دو سرمربی در دستور کار قرار گرفت اما روی یک ضدحمله و ارسال از جناح راست دروازه تیم فوتبال گل گهر توسط محمد محبی شکسته شد. هیچ گلی وجود نداشت در ادامه آن نیمه اتفاق خاصی نیفتاد و میزبان با شکست راهی رختکن شد.

در نیمه دوم اما از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان در اختیار شاگردان کلانوی قرار گرفت و سیریانی ها به دلیل غفلت از خط دفاعی و رها شدن مدافعان توسط تیکداری توانست دروازه حسینی را باز کند. بازی به همین منوال ادامه یافت و باز هم دو تیم تلاش کردند دروازه خود را باز کنند اما تا دقایق پایانی این اتفاق رخ نداد.

در ثانیه های پایانی که با اعلام پنالتی برای تیم فوتبال استقلال و اخراج رافائل سیلوا همراه بود، با حمله ریکاردو ساپینتو و نیمکت گل گهر به حریف درگیری و تنش شدیدی به وجود آمد که منجر به اخراج شد. او و سعید الهاوی از تیم سیرجانی. کوین یاماگا در دقیقه 95 پنالتی را به گل تبدیل کرد تا استقلال به پیروزی عجیبی برسد.


جلگه یک
گل: مهدی تیکداری 54


استقلال 2
گل: محمد محبی 29 – کوین یاماگا 95

تیم گل: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، شهری، تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح، خدابندلو، کی روش استانلی، اریک باینما.
تیم استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یاماگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضوند، مهدی مهدی پور، محمد محبی، پیمان بابایی و مهدی کایدی.


7a175632 5008 44ce 9a37 87641c13c859 خبر خاکستری


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید