لیگ برتر پرسپولیس 6 امتیاز با احترام نظامی کمال/ سپاهان امتیاز خوبی کسب نکرد

ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796240

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر از ساعت 16 امروز (چهارشنبه 8 دی) در ورزشگاه ایرالکو اراک به مصاف هم رفتند.

علاوه بر حساسیت سنتی و همیشگی، جذابیت این جدال حساس که کلاسیک فوتبال ایران نامیده می شود، به دلیل نزدیکی دو تیم در جدول رده بندی بیش از پیش افزایش یافته است.

همانطور که انتظار می رفت این تیم فوتبال سپاهان بود که نیمه اول را با سرسختی و جنگندگی بیشتری آغاز کرد و بارها دروازه حریف قرمزپوشان را باز کرد. این روند تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما در همان نیمه درهای طلایی پرسپولیس باز شد تا رقیب نامدارش را پشت سر بگذارد.

شاگردان محرم نویدکیا نیمه دوم را با تلاش و هجوم بیشتری برای جبران شکست آغاز کردند و از نیمه اول با شدت بیشتری همین روند را ادامه دادند اما هر بار غفلت مهاجمان یا درخشش دفاع و دفاع پرسپولیس مانع تساوی 3 امتیاز مهم در حساب یحیی گل محمدی و شاگردانش.

سپاهان صفر
گل:

پرسپولیس 1
گل ها: کمال (33)

تیم سپاهان: کریستوفر کنت، جورجی ولسیانی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، جلال علی محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و

تیم پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه (45 – مهدی ترابی) و عیسی الکتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید