وحید امیری با کمال احترام می رود تا خسته شود

وحید امیری با کمال احترام می رود تا خسته شود

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: قبلا هم گفته بودم خارجی های تیم تراکتورسازی عالی هستند اما در مجموع شرایط تیمی خوبی ندارند. انصافاً تراکتور در دقایقی از بازی بهتر از پرسپولیس بود اما پرسپولیس ریکاوری کرد و توانست به بازی برگردد.

وی افزود: همیشه از بازیکن تاجیک پرسپولیس انتقاد کرده ام و دارم. لحظه ای که این بازیکن گلزنی کرد در این منطقه موقعیتی پیش آمد و توپ جلوی او افتاد و او گل زد اما در کل خوب نیست پرسپولیس با این همه مهره، مدافعش گل زد. بازیکنان خط مقدم نباید اینطور بیکار بمانند. البته ما در تبریز به خوبی روی دروازه تراکتورسازی فشار آوردیم و مستحق این پیروزی بودیم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره بازی برگشت لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: این بازی بسیار حساس است. سپاهان در حذفی در خانه به پرسپولیس باخت و قطعا تحت فشار است که بیاید و در تهران جبران کند. اما اگر پرسپولیس سخت بازی کند و بازیکنان مثل روزهای خوبشان باشند، باز هم سپاهان را می بریم.

یوسفی افزود: خوب نیست یک پرسپولیسی یک روز در سطح صفر بازی کند و یک روز در سطح بالا، پرسپولیس باید همیشه با پرسپولیس مخصوصا در خانه بازی کند. در کل تیم هایی که می خواهند در ورزشگاه آزادی بازی کنند باید از شب تا صبح به فکر پرسپولیس باشند. آنها باید برنامه ریزی کنند که در ورزشگاه آزادی شکست نخورند. ما پرسپولیسیم

مهاجم باسابقه پرسپولیس درباره شرایط کلی این تیم گفت: اینکه پسران پرسپولیس در خط هافبک و فوروارد دریبل زدن را به برنامه های خود اضافه کرده اند باعث می شود بازیکنان حریف روی زمین خودشان بایستند. یک بازیکن پرسپولیس باید بتواند حداقل یک بازیکن از تیم مقابل مقابل خود بگیرد وگرنه در پرسپولیس جایی برای چنین بازیکنانی نیست.

یوسفی در خصوص غیبت شیخ دیاباته در دیدارهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که قرارداد می نویسند باید به این مسائل توجه کنند. آنها باید مشخص کنند که هر بازیکنی که مصدوم می شود پولی دریافت نمی کند. دیابه زمانی که در استقلال بود عالی کار می کرد اما ظاهرا یک مهاجم درب و داگان وارد پرسپولیس شده است. فکر می کنم این شیخ باید برود در همان تیم های عربی بازی کند. فوتبالیستی که یک ربع وقت می گیرد تا به محوطه جریمه برسد برای پرسپولیس خوب نیست.

وی افزود: این بازیکن قد بلند و سنگینی دارد و هر بار که مصدوم می شود به خانه می رود، غذا می خورد و می خوابد و وزنش دوباره بالا می رود. چنین بازیکنی به پرسپولیس نمی خورد.

یوسفی درباره پریرا و عملکردش در خط حمله پرسپولیس توضیح داد: به نظرم او بازیکن مفیدی برای پرسپولیس است. او ممکن است گل نزند یا برجسته نباشد، اما با حرکاتش در خط میانی و دفاع حریفان را گیج می کند و به دیگران فرصت می دهد که بروند و گل بزنند. شاید به همین دلیل بود که محمد عمری راحت تر در تبریز کار می کرد. چون پریرا با دو بازیکن تبریزی مشغول بود.

وی درباره درخشش محمد عمری در تبریز گفت: این بازیکن 21 ساله نباید این همه فراز و نشیب داشته باشد. این بازیکن 21 ساله باید شبانه روز به فکر فوتبال باشد. او آنقدر می دود که در پایان بازی شانسی برای خارج شدن از زمین ندارد. اگر عمری قدر خود را بداند می تواند در آینده خط حمله تیم ملی را هدایت کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین با اشاره به اینکه کدام بازیکن این تیم در دیدار با تراکتورسازی نسبت به سایرین ضعیف تر بود، خاطرنشان کرد: به نظرم وحید امیری از هر نظر از کل تیم عقب است. امیری بازیکن محترمی است که در این سال ها به تیم ملی و پرسپولیس خدمت کرد اما حالا به آخر خط رسیده است.

وی افزود: امیری تابستان امسال کمر را جراحی کرد و باید حق داشته باشد که نتواند مانند گذشته فوتبال بازی کند. پس بهتر است قبل از اینکه جمعیت او را از روی سکوها تشویق کنند، آنجا را ترک کنید. خوب نیست بازیکنی در حد وحید امیری با شعار تماشاگران لباس پرسپولیس را دربیاورد. او باید در راس استعفا دهد.

یوسفی به سرمربی این تیم برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی باید بداند وقتی تیمش گل می زند نباید آنها را عقب بکشد. گل محمدی که مدعی پیشی گرفتن از همه مدیران لیگ برتری است، باید بداند وقتی تیمش گل می زند، دفاع باید از محوطه جریمه حریف شروع شود. این اتفاقی می‌افتد که وقتی دو گل به تراکتور می‌زنیم، بعد کنار می‌کشیم و آنها دو گل را جبران می‌کنند. حالا این بار حنانوف کارش را پیدا کرد و گل زد، در بازی های بعدی ممکن است یک امتیاز از دست بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم بازی سپاهان در بازی برگشت با برد پرسپولیس به پایان برسد تا خیال هواداران برای صعود به جدول راحت شود. همچنین رقابت نزدیک است و پرسپولیس دیگر نباید امتیازی را از دست بدهد. البته این به شرطی است که بخواهد قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید