پیام گیرا وحید امیری برای هواداران پرسپولیس

پیام گیرا وحید امیری برای هواداران پرسپولیس

کاپیتان این روزهای پرسپولیس به قول قدیمی ها یک جنتلمن تمام عیار است. فوتبالیستی که علاوه بر مشخصات فنی بسیار بالا، اخلاق خوبی هم دارد. بازیکن چپ چپ، تکنیکی و دونده که لحن صدایش هنگام صحبت با خبرنگاران از یک سطح بالاتر نمی رود. او آرام و آرام صحبت می کند و آنقدر خوب و مهربان است که ناخودآگاه مخاطب را به تحسین وا می دارد.

بله درست حدس زدید! درباره وحید امیری است. کاپیتان هفته های اخیر پرسپولیس که با همان اخلاق و حیا دوست ندارد در این مورد از او نام برده شود و … بهتر است آخرین صحبت های وحید امیری را خودتان بخوانید.

از بازی با گل گهر سیرجان بگو! شما در اولین بازی لیگ برتر این تیم را شکست داده بودید و حالا دو بار در جام حذفی به پیروزی رسیده اید.
گل گهر تیمی خوب، برنامه ریزی شده و هجومی است که فوتبال بازی می کند. بازی مقابل این تیم همیشه سخت است اما همه پسران تیم پرسپولیس در شرایط جسمانی و روحی خوبی هستند و ما توانستیم به دستورات کادرفنی به خوبی عمل کنیم و در این بازی سخت پیروز شویم. به همه بچه ها و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم.

می خواهیم یک سوال بپرسیم که چرا وحید امیری ستاره پرسپولیس و تیم ملی اینقدر متواضع، بی ادعا و جنتلمن است؟
این نکته خوب شماست، اما اینطور نیست. من خودم را ستاره نمی دانم و به نظرم ستاره های تیم پرسپولیس طرفداران او هستند. ما به عشق این هواداران، تماشاگران و باشگاه و نام پرسپولیس بازی می کنیم.

کمتر فوتبالیستی را در این سطح می‌شناسیم که در پاسخ به انتقادات سنگین از پیشکسوتش، از حزب تشکر کند و او را بزرگ خطاب کند!
قلب من بود آقای رحیم یوسفی و همه پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه این باشگاه و وحید امیری بزرگ من هستند و انتقاد آنها را به دل می گیرم. نباید فراموش کنیم آن پیراهن چه کسی را پوشیدم و …

چه کسی در پرسپولیس شماره 19 را بر تن کرد؟
آقای محمد مایلی کن که مرد خوب و صادقی است و امیدوارم نگهبان خوبی برای او باشد و همین الان یاد آقای پایان رفعت و تمام کسانی که قبل از من شماره 19 و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بودند افتادم.

جام حذفی قرعه کشی شد و شما و استقلال تا فینال به هم نخواهید رسید…
هنوز یک نیمه نهایی باقی مانده است. ما با تیم خوبی روبرو شدیم، ابتدا باید از این مرحله عبور کنیم و هنوز برای صحبت در مورد فینال زود است، اگرچه هدف ما قهرمانی در جام حذفی است.

به نوعی این فرصت در جام حذفی برای پرسپولیس پیش می آید تا انتقام شکست عجیب این تیم هوادار در لیگ برتر را بگیرد!
نه! من این حرف ها را قبول ندارم. فوتبال جای انتقام و این گونه حرف ها نیست، جای رفاقت و دوستی است. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا برنده شویم و تیم حریف هم برای شکست دادن ما تلاش می کند. این یک رقابت درون میدانی است و نباید به بیرون از میدان و این صحبت ها کشیده شود. البته قبل از آن باید با پیکان بازی کنیم.

فکر می کنید بازی دارت با تماشاگر برگزار می شود؟
امیدوارم بازی با تماشاگر برگزار شود. بازی سختی در پیش داریم و مطمئنم پیکان با تمام وجود مقابل ما بازی خواهد کرد و روی بازی های باقی مانده لیگ برتر بعد از سقوط جام حذفی تمرکز خواهد کرد. ما پرسپولیسی هستیم و برای پیروزی در تمام دیدارهایمان وارد زمین می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید