آزادی میزبان یکی دیگر از دوئل گیرا آلومینیوم و پرسپولیس/ اراکیس به دنبال شگفتی در جام عجایب است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای 20 و 21 فروردین با 4 دیدار پیگیری می شود، اما دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس در این رقابت ها که قرار بود شنبه 20 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار شود، به تعویق افتاد. آلودگی هوا طبق قوانین لیگ، در صورت بهبود شرایط جوی و صدور مجوزهای لازم از سوی نهادهای ذیربط، این دیدار روز یکشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود.

در حالی که حتی مربیان پرسپولیس و آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی حضور داشتند و جلسه هماهنگی بازی صبح روز جمعه برگزار شد، بازی پرسپولیس و آلومینیوم با موافقت کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برای ممنوعیت مسابقات در فضای باز لغو شد.

دیدارهای آلومینیوم و پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بود، کما اینکه از چهار دیدار اخیر این دو تیم آلومینیوم سازان دو باخت به شاگردان یحیی گل محمدی وارد کردند و سرخپوشان دو بار پیروز شدند. از آنجایی که یکی از دو شکست پرسپولیس تا اینجای کار در لیگ برتر برابر آلومینیوم بوده و اراکی ها در فصل گذشته تنها بازنده شاگردان گل محمدی بودند، قطعا دیدار دو تیم یکی از دیدارهای مهم این مرحله از جام حذفی است. . این یک حذف خواهد بود.

طبق اعلام سازمان لیگ، در دیدار روز شنبه پرسپولیس و آلومینیوم 20 هزار بلیت فروخته می شود و سهم تیم آلومینیوم نیز 2 هزار بلیت خواهد بود که توسط تعدادی از هواداران اراکی برای حمایت از این تیم در این دیدار به تهران ارسال می شود. مقابل پرسپولیس . .


آلومینیوم سازان که پس از جدایی رسول خطیبی با حضور رحمتی روی نیمکت این تیم، سرانجام پس از 13 هفته ناکامی مقابل تراکتورسازی موفق به ثبت پیروزی شدند، پس از وقفه ای کوتاه در عید، تمرینات فشرده و جدی خود را دنبال کردند. تحت نظر رحمتی و دستیارانش. اولین بازی او در سال جدید در مشهد برابر کم ترین تیم فجر سپاسی شیراز بود که در نهایت با کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت داد تا با مجموع 30 امتیاز در رده دهم جدول باقی بماند.

در جام حذفی اما تیم آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم فجر شهید سپاسی شیراز را با نتیجه دو بر صفر از دور رقابت ها حذف کرد و در دیدار حساس مرحله هشتم پس از پنالتی تیم سپاهان اصفهان را شکست داد. سگا رحمتی و شاگردانش راه صعود به مرحله بعد تیم رقیب پرسپولیس باید حذف شود.


5c8c75d0 6071 4e76 83e1 59ca656a8eab خبر خاکستری

با این حال پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های خود را دیده است، هرچند شاگردان گل محمدی همیشه جزو تیم های برتر جدول بوده اند، اما برخلاف فصول گذشته هرگز در صدر جدول قرار نگرفتند تا اینکه رقیب سنتی شان استقلال به برتری رسید. سفید پوستان او علاوه بر قهرمانی در نیمه نهایی، رفته رفته برتری خود را نسبت به پرسپولیس بیشتر می کند و حالا با فاصله شش هفته ای تا پایان لیگ، شش امتیاز در صدر جدول فاصله دارد.

سرخپوشان پایتخت که در این فصل تلاش می کردند بار دیگر رکوردهای خود را ارتقا دهند و ششمین قهرمانی متوالی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند، حالا سایه رقیب سنتی را بالای سر خود احساس می کنند و کار سختی در پیش دارند. گل مهدی پس از اینکه در مراحل قبلی موفق شد ویستا توربین و ذوب آهن را از گردونه رقابت ها حذف کند، پیش از این با عملکردی نامطلوب در هفته های اخیر وارد رقابت های جام حذفی می شود.

پرسپولیس تهران با 6 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی پس از استقلال دومین تیم پرافتخار جام حذفی است اما سرخپوشان پایتخت در دو فصل اخیر این رقابت ها با حضور گل محمدی و آخرین حذف از رسیدن به فینال بازماندند. قهرمانی. این برمی گردد به فصل 98-97 و زمانی که برانکو در این تیم حضور داشت.

از جمله نکات پیش از این دیدار علاوه بر موضوع تعویق بازی به دلیل آلودگی هوای تهران، موضوع باشگاه آلومینیوم در آخرین حواشی به خصوص مشکلات داوری در چند هفته اخیر این باشگاه بود. بیانیه روز جمعه در هفته های اخیر: نگرانی مردم و مسئولان استان مرکزی و شهر اراک از تکرار اتفاقات تلخ داوری در مسابقات قبلی تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر و این بار در لیگ برتر است. جام حذفی.

در این بیانیه آمده است: انتظار می رود فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای بهبود فضای فوتبال و پاکسازی ذهنیت منفی از عملکرد میادین مختلف فوتبال در برخورد با متخلفان تمامی تیم های لیگ برتر سرعت بیشتری از خود نشان دهد.

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور سید وحید کاظمی و دو دستیارش علیرضا ایلدروم و محمد راهی برگزار می شود.

به گفته مسئول جام حذفی، زمان برگزاری فینال حذفی هفتم اردیبهشت خواهد بود، وی همچنین از برگزاری مرحله نیمه نهایی در روزهای 28 و 29 فروردین خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید