پرسپولیس/ شاگردان یحیی به دنبال انتقام هستند; آلومینیوم به دنبال کسب امتیاز است


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809165

از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم آلومینیوم اراک روز جمعه 30 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار تیم پرسپولیس تهران می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته هجدهم بیست و یکمین دوره جام خلیج فارس در جام خلیج فارس روز جمعه 30 بهمن ماه با 8 دیدار پیگیری می شود که در آخرین دیدار از ساعت 19:30 در رقابتی حساس بین تیم های پرسپولیس و آلومینیوم برگزار می شود. در تهران

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته مقابل نساجی مازندران به برتری رسید و تیم فوتبال آلومینیوم اراک مغلوب فولاد شد.

از آنجایی که اولین و آخرین شکست پرسپولیس در اراک رقم خورد و پس از آن شاگردان گل محمدی دیگر شکست نخوردند، شاگردان گل محمدی قصد دارند در ادامه رقابت با رقیب دیرینه خود استقلال، با شکست تیم آلومینیوم اراک و گرفتن انتقام این شکست، به مصاف هم بروند. اراکی از حریفش.

شاگردان رسول خطیبی که از هفته دهم پیروز نشده اند و هشت هفته است که سه امتیاز کسب نکرده اند، در این بازی نیز مانند سایر دیدارهای لیگ و لیگ دوندگان در تلاش هستند تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. . .

پرسپولیس هم اکنون با 38 امتیاز در رده دوم و آلومینیوم اراک با 25 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

این دیدار را پیام حیدری با دو دستیار خود سعید قاسمی و حمیدرضا افشون هو می کنند. همچنین «حسین زیاری» داور چهارم و «محسن قهرمانی» ناظر این دیدار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید