سپاهان- آلومینیوم اراک/اراکی ها به دنبال امتیاز خارج از خانه هستند


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896281

تیم های سپاهان و آلومینیوم از ساعت 17:30 در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه 28 شهریورماه در شهرهای مختلف برگزار می شود و در این چارچوب و در دیداری حساس تیم آلومینیوم اراک میهمان تیم سپاهان خواهد بود. از ساعت 17:30 در ورزشگاه “نقشجهان” اصفهان.

تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته مغلوب تراکتورسازی شد و با 4 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

اراکی ها که در این فصل سه شکست خانگی با سید مهدی رحمتی کسب کرده اند بدترین نتایج خود را در ابتدای فصل کسب کرده اند و این نتایج برای هواداران آلومینیوم قابل قبول نیست.

شاگردان رحتمی به دنبال کسب امتیاز مقابل تیم قدرتمند سپاهان در این دیدار هستند تا کمی از فشار ناشی از نتایج ضعیف آن تیم بکاهند.

در آن سوی زمین، تیم فوتبال سپاهان لیگ را با قدرت شروع کرد و با دو برد بالاتر از همه تیم ها ایستاد، اما این روند به یکباره کاهش یافت و در سه هفته اخیر تنها 2 امتیاز به دست آورد تا هواداران خود را شوکه کند.

مورایس، سرمربی پرتغالی این تیم می‌داند که برای بازگشت به مسیر موفقیت، اولین قدم باید برد باشد، در غیر این صورت تیمش متضرر می‌شود زیرا هواداران سپاهان فکر نمی‌کنند در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند. تیم

فصل گذشته رقابت دو تیم در لیگ برتر برنده نداشت اما در جام حذفی تیم آلومینیوم موفق شد در ضربات پنالتی سپاهان را حذف کند.

سواد وفاپیشه به همراه امیررضا عاشور ماهانی، احد سلطانی و عباس راکی ​​قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و حیدر شکور نیز نظاره گر بازی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید