آلومینیوم / اراکی های ساری به دنبال پیشرو هستند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته دهم لیگ برتر جام خلیج فارس از روز گذشته با دیدار حساس استقلال و سپاهان آغاز می شود و روز چهارشنبه با 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای ساری میزبان نساجی قائمشهر اراک است.

تیم نساجی می خواست بازی های خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند که مدیران آستان قدس رضوی با این درخواست مخالفت کردند و شاگردان الهامی باید همچنان در ورزشگاه شهدای ساری میزبان اراکی رقیب خود باشند. ورزشگاه نامناسب شهدای ساری یکی از معضلاتی است که قطعا کیفیت بازی دو تیم به خصوص آلومینیوم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اما آلومینیوم سازی اراکی که فصل دوم حضور خود در لیگ برتر را شگفتی ساز و بی شک عنوان پدیده در لیگ بیست و یکم را رقم زد، هفته نهم را با پیروزی ارزشمند خانگی مقابل فجرسپاسی به پایان رساند. آنها با این برد موفق شدند با امتیازی مشابه تیم های گل گهر و سپاهان در جمع صدرنشینان قرار بگیرند و به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

تیم پرطرفدار نساجی که فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه نکرد و جزو تیم های منطقه سقوط بود اما در نهایت با هدایت الهامات خاموش نتایج قابل قبولی کسب کرد و تا این فصل در لیگ ماندگار شد و این مربی وارد عرصه رقابت ها می شود. .

دو برد، سه تساوی و سه باخت حاصل کار شاگردان الهامی تا این لحظه در رقابت های لیگ بیست و یکم است، این در حالی است که تیم نساجی در دیدارهای خانگی نتیجه قابل قبولی کسب کرده است، البته با توجه به روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی در این تیم این فصل برای ورزشگاهی که میزبان بازی های خانگی خود است و با وجود تخلفات متعدد در حال حاضر میزبان تیم های میهمان در ورزشگاه شهدای ساری است، با چالش هایی مواجه است.

نساجی در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و قطعا کار سختی مقابل مدعی آلومینیوم و با انگیزه لیگ بیست و یکم خواهد داشت. رقابت با مدعیان قهرمانی در حالی است که با توجه به پیروزی دیروز استقلال مقابل سپاهان، حالا آبی های پایتخت با یک امتیاز دیگر صدرنشین هستند و آلومینیوم سازان هر ده هفته یک بار شانس کسب حداکثر امتیاز را خواهند داشت. به بالای جدول برسد.

تیم های آلومینیوم و نساجی امروز برای سومین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در دو بازی قبلی فصل گذشته نساجی با پیروزی و تساوی همراه بود، هرچند پارسال اولین بازی لیگ آلومینیوم در لیگ برتر بود. تقابل با نساج و باخت تلخ 3 بر صفر در ابتدا کام اراکی ها را تلخ کرد اما شاگردان حتیبی در این فصل در شرایط عالی قرار دارند و هواداران این تیم امیدوارند با پیروزی با نساجی انتقام شکست فصل گذشته را بگیرند و همچنان از آلومینیوم استفاده کنند. در میان شاکیان ببینید.

«محمدحسین زاهدی فرد» در این دیدار با دو دستیار خود «حسین مرادی» و «یوسف مغوری» به میدان می رود. همچنین مهدی مرجان زاده به عنوان داور چهارم و خاتم بک پور قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید