آلومینیوم اراک به فینال رسید/ سورپرایز شاگردان رحمتی و سنگ برای همه اراکی ها


ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1823018

تیم آلومینیوم اراک در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال با شکست تیم ماهشاه از خلیج فارس به فینال راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آلومینیوم اراک، امشب در حالی که میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر بودند، هر دو تیم در آستانه راهیابی به این مرحله از شگفتی های جام حذفی این فصل بودند، اما در آخر این اراکی ها کسانی بودند که با حذف تیم ماهشهری و صعود به فینال، روند شگفتی سازی را در جام حذفی تکمیل کردند.

دیدار امروز دو تیم با سایر دیدارهای خانگی شاگردان رحمتی متفاوت بود چرا که طبق توافق شورای تامین و ستاد مدیریت تاج و تخت استان مرکزی، او با تماشاگران حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و هواداران پرشور اراکی همراه بود. از ورزشگاه بار دیگر با شور و شوق خاصی برای حمایت از لیگ برتر فوتبال استان مرکزی راهی ورزشگاه شدند به طوری که تمامی 4500 بلیت هواداران تیم میزبان در کمتر از چند ساعت به فروش رفت.

آلومینیوم سازان که در دیداری با انگیزه و در حضور هواداران خود وارد زمین شده بودند، از همان نیمه اول حملات خود را آغاز کردند و موقعیت های خطرناکی را در محوطه جریمه حریف ایجاد کردند، اما در نیمه اول نتوانستند دروازه ماهشهری را قفل کنند. هر چند ضربه بازیکن آلومینیوم روی تیر افقی دروازه میهمان خطرناک ترین موقعیت این نیمه بود.

در نیمه دوم اما شاگردان رحمتی فشار خود را روی دروازه حریف حفظ کردند تا جایی که در اواسط آن نیمه خط دفاعی خلیج فارس با یک اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی فرستاد اما از خوش شانسی ماهشهری ها توپ دوباره به تیر افقی برخورد کرد. دروازه فرو ریخت اما دقایقی بعد با نفوذ محمدرضا آزادی مهاجم تیزبین اراک و اشتباه مهلک مدافع میهمان در نهایت در دقیقه 69 دروازه خلیج فارس ماهشهر با خطای گل باز شد.بازیکنان از این تیم

در این دیدار اگرچه تیم خلیج ماهشاه نیز قصد داشت دروازه اراکی را تهدید کند، اما شاگردان کناواتی که به هیچ وجه در قفل امنیتی و به اصطلاح ضد فوتبالی در این دیدار بازی نکردند، از رسیدن به دروازه بازماندند. پورحمیدی. پیشتاز رسیدن به این مرحله بود اما در نهایت در اراک فرود آمدند تا آلومینیوم برای اولین بار با حذف این تیم به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

تیم آلومینیوم اراک پیش از این در مرحله یک شانزدهم با نتیجه دو بر صفر شهید سپاسی شیراز را از دور رقابت ها حذف کرد و در دیداری حساس در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی تیم سپاهان اصفهان اما شاگردان رحمتی در مرحله یک چهارم نهایی را شکست داد. به پرسپولیس رفت و آلومینیوم سازانی که در دو سال اخیر آمار بسیار خوبی را مقابل شاگردان گل محمدی به ثبت رسانده بودند در این دیدار حذفی نیز غافلگیر شدند و سرخپوشان با یک بازی پر گل و جذاب پایتخت را با نتیجه 3 بر 3 ساختند. به 2، آنها از جام حذفی کنار رفتند.

حالا اراکی ها با حذف خلیج ماهشهر باید منتظر دیدار فردا شب تیم نساجی و مس کرمان باشند تا حریف خود را در فینال مشخص کنند. تبریز یک به عنوان میزبان این دیدار انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید