آلومینیوم اراک – نفت مسجد سلیمان / نفتی ها پس از اعتصاب دو روزه بازیکنان به اراک آمدند.

ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785142

آلومینیوم اراک در رقابتی حساس از هفته پنجم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته پنجم بیست و یکمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس از روز پنجشنبه 27 آبان ماه با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود که نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

آخرین دیدار دو تیم به آخرین بازی فصل قبل لیگ برتر برمی گردد که آلومینیوم اراک در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب نفت مسجد سلیمان شد و به رده یازدهم لیگ بیستم بسنده کرد. حالا اراکی با روحیه انتقام جویانه وارد این دیدار می شود تا با پیروزی مقابل این تیم جنوبی امیدوار به صعود به بالای جدول باشند.

6be093d4 4662 490b ac5c c949cda68613 خبر خاکستری

شرایط دو تیم متفاوت است. آلومینی اراک در حالی که در 4 بازی خود با 2 برد و 2 تساوی 8 امتیاز کسب کرده است، در رده پنجم پرسپولیس قرار دارد و روحیه بازیکنان این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، نفتا در 4 بازی اخیر خود یک باخت داشته است. آنها دو تساوی و یک پیروزی دارند و با 5 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

این در حالی است که چند تیم با 4 امتیاز آنها را تعقیب می کنند که باخت در این دیدار می تواند جایگاه نفتی ها را دو چندان کند.

ضمن اینکه در روزهای اخیر این تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت پیش پرداخت های قراردادی بازیکنانش در وضعیت روحی بسیار بدی به سر می برد تا جایی که بازیکنان نفت برای رسیدن به خواسته خود دو روز متوالی دست به اعتصاب زدند. ادعا کنید و با این وضعیت به اراک سفر کنید.

حال باید منتظر ماند تا ببینیم کدام تیم می تواند مقابل را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار سرنوشت ساز را کسب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید