آلومینیوم و سپاهان از تساوی خوشحال شدند/ اراکی نیم فصل را در رده چهارم به پایان رساند

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800298

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های آلومینیوم و سپاهان در اراک به تساوی رسیدند و بدین ترتیب در نیم فصل به کار خود پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک، امشب در حالی که در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف تیم سپاهان می رفت، از جنبه های مختلف از جمله رقابت تنگاتنگ دو تیم برای حضور در حرکت برتر از اهمیت بالایی برخوردار بود. جدول.

با این حال نیمه اول بازی امروز آلومینیوم و سپاهان از ابتدا با سرعت قابل قبولی همراه بود و هیچ کدام از این نیمه به پایان نرسیدند، در حالی که با وجود ایجاد موقعیت های خطرناک روی دروازه، نیمه اول بدون تساوی به پایان رسید. آماده.

در نیمه دوم اما شاگردان حتیبی با فشار بیشتر روی دروازه حریف موقعیت هایی به دست آوردند اما دقایقی بعد بازی متعادل شد و سپاهانی ها نیز با شوت های راه دور سعی کردند دروازه آلومینیوم سازان را تهدید کنند که البته در نیمه دوم تقابل این دو رخ داد. تیم ها از نیمه اول با جذابیت و ریتم بهتری دنبال کردند اما در نهایت توپ از خط دروازه عبور نکرد و مدافعان سپاهان و آلومینیوم بار دیگر با تورهای تمیز به رکورد خود اضافه کردند.

با این حال حتیبی و نویدکیا در یک امتیاز به توافق رسیدند در حالی که سه امتیاز این دیدار برای دو تیم بسیار موثر بود اما حساسیت بازی باعث شد این دو مربی با احتیاط بیشتری عمل کنند.

اما شاگردان رسول خطیبی با این تساوی و همچنین 5 بازی اخیر برد خود را از دست دادند و در نیم فصل اول با مجموع 24 امتیاز به کار خود پایان دادند و در رده چهارم جدول قرار دارند.

طلایی پوشان اصفهان نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار در مجموع 29 امتیاز کسب کردند و در پایان نیم فصل پس از استقلال موقتا در رده دوم قرار دارند، هرچند جایگاه نهایی این تیم به این بستگی دارد. نتیجه پرسپولیس

گفتنی است تیم های آلومینیوم و سپاهان هفته آینده در همین ورزشگاه و این بار در رقابت های مرحله یک هشتم فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید