قهرمانی نیم فصل؟ تلاش می کنیم در پایان فصل برنده شویم

ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797682

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بعد از بازی با تراکتورسازی چه گفتند؟

بازیکنان و ستاد پرسپولیس پس از دیدار مقابل تراکتورسازی به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرسپولیس در آخرین دیدار هفته سیزدهم در دیداری سخت مقابل تراکتور پیروز شد. بازیکنان و کادرفنی این تیم پس از این دیدار به صحبت پرداختند.

مطهری: تیم های بزرگ به نتیجه تیم های دیگر فکر نمی کنند
حمید مطهری سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس 2 مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سختی بود و تراکتور ما را شگفت زده کرد. اگر این تیم در 12 هفته گذشته با این انگیزه بازی می کرد، الان اینجا نبود. شرایط تاکتیکی خود را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را از دست دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم.
وی در خصوص رقابت در بالای جدول و اختلاف یک امتیازی با استقلال گفت: تیم های بزرگ، ایده های بزرگ و مربیان بزرگ همیشه آن طور که به کار خود فکر می کنند فکر می کنند. این که مثل دنبال کردن نتایج دیگران نیست. تمرکز ما روی کارمان است. ما سعی می کنیم با مشکلات خود کنار بیاییم و روی نقاط قوت خود کار کنیم و شرایط خود را بهبود ببخشیم، اما فکر کردن در بالای جدول و نتایج تیم های دیگر اینطور نیست. اینها نشانه های تیم های بزرگ است.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال مهدی دادرس، عضو هیئت رسیدگی به شکایات فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، گفت: هیچ وقت دوست ندارم وارد مسائل حاشیه ای شوم، اما خبرنگار محترمی که پرسید فکر می کنم این سوال مطرح شده است. خیلی سیستماتیک پرسیده می شود: «او مرد باتجربه ای است و واقعاً انتظار نداشتیم با این ادبیات حرف بزند، یکی دو کلمه مصاحبه به افتخارش نبود، فوتبال ایران وای به حال بقیه فوتبال ما.

* حسینی: بازی به مسابقه جلو می رویم
سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سختی بود، شرایط جدول به گونه ای است که رقابت ها برای تیم های رقیب حساس و سخت است. امروز خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
وی ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتورسازی است و باید برای همه مسابقات آماده باشیم. موقعیت های خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم و خوشبختانه پیروز شدیم.
کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در نیمه نهایی قهرمان می شوند؟ وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی جلو می رویم، بازی بعدی ما با پدیده است و امیدوارم خوب بازی کنیم.
حسینی درباره اینکه برخی تیم ها خارج از زمین به دنبال نتیجه گیری هستند؟ وی خاطرنشان کرد: ما زیاد به این مسائل فکر نمی کنیم، این به بازیکنان بستگی دارد که روی کارشان تمرکز کنند، اما درگیری هایی وجود دارد.

* نعمتی: امیدوارم تا قبل از پایان نیمه به بالای جدول برگردم
سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس که گل سفید مقابل تراکتورسازی را به ثمر رساند، گفت: هفته ها پیش گفته بودم به بالای جدول می رویم و انشالله بازی بعدی را ببریم و قبل از بازی در بالای جدول باشیم. پایان نیمه.»
وی با اشاره به ارائه تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیم خیلی خوب بود و بازی سختی داشتیم اما توانستیم با تلاش بچه ها و کادر فنی این سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم. برای ما خیلی مهم بود.”
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی و گرفتن پنالتی در این دیدار گفت: گل به لطف پاس زیبای میلاد سرلک بود که توانستم توپ را تبدیل به گل کنم و تمام تلاش بچه ها را انجام دهم. درست است، واقعی. «پنالتی هم قربانی مهدی ترابی است که برای ما گل های زیادی زد، انشالا در بازی های بعدی باز هم گل می زنند.
نعمتی در خصوص موضع مشترک بازیکنان پرسپولیس در حمایت از صدری گفت: صدری در بدترین شرایط و مشکلات توانست پرسپولیس را به جایگاه خود برساند. فکر می کنم صدری با حضور در پرسپولیس می تواند بهتر کار کند اما هر تصمیمی که بگیرند وظیفه ما بازیکنان است که در میانه زمین بازی کنیم اما باز هم می گویم که صدری می تواند به پرسپولیس کمک کند.
وی در خصوص اینکه صدری در این خصوص با بازیکنان صحبتی نکرده است، گفت: این مسائل ربطی به بازیکنان ندارد.

* القطر: قهرمان در نیم فصل؟ تلاش می کنیم در پایان فصل برنده شویم
عیسی القطر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل تراکتورسازی گلزنی کرد، گفت: خدا را شکر با تلاش بچه ها و کادرفنی موفق به پیروزی در این دیدار شدیم. بازی بسیار سختی بود و من به هواداران تبریک می گویم.
وی با اشاره به علی کریمی در هفته گذشته که به القطیصر توصیه کرد در جریان بازی بهتر گلزنی کند تا به روند گلزنی بازگردد، گفت: علی کریمی اسطوره ماست.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دو هفته پیش برای پنالتی با مهدی ترابی درگیر شد و در جشن گل شرکت نکرد، برای دلداری این بازیکن پس از شکستن پنالتی گفت: این اتفاق می افتد. هر بازیکن می تواند یک پنالتی را از دست بدهد. حتی روبرتو باجو یک پنالتی را از دست داد.
وی گفت: نیم فصل هنوز تمام نشده است و تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل قهرمان شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید