کسب 3 امتیاز در برابر آلومینیوم هدف اصلی ماست


ساعت: 22:31
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892598

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا برای ما مهم است و سه امتیاز هدف اصلی تیم ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: در چند ماه اخیر اتفاقات زیادی افتاد که باعث شد من محروم شوم و احساس کنم از هواداران دور هستم. اما خدا را شکر می کنم با رفع محرومیت می توانم به هواداران خدمت کنم.” to be بازی آلومینیوم سومین بازی ماست. متاسفانه در دو بازی قبلی نتوانستیم پیروز شویم و امتیازهای مهمی را از دست دادیم. امتیازات را در ابتدای لیگ از دست دادیم. کار را برای ما سخت می کند.

وی در ادامه گفت: با این حال نکات مثبتی در این دو بازی وجود داشت که یکی از آنها بسته نگه داشتن در بود. یک نکته مثبت برای ما و اینکه حداقل به حریف فرصت دادیم نشانه خوبی برای قهرمان شدن است. بازی فردا برای ما مهم است. کسب سه امتیاز هدف اصلی تیم ماست. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که همیشه در خانه خوب بازی می کند. رحمتی امسال تیم خوبی را جمع آوری کرده و از نظر تاکتیکی جزو تیم های خوب ما هستند.


ما نباید در ابتدای لیگ امتیاز از دست بدهیم

گل محمدی درباره تغییرات تیم گفت: نباید در ابتدای لیگ امتیاز از دست بدهیم چون در این صورت قهرمانی سخت می شود. ما تیم و مجموعه خوبی داریم و تمام تلاشمان این است که روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم. ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته ایم و برای هماهنگی نیاز به مسابقات بیشتری داریم، اما من واقعاً به این تیم امید زیادی دارم. بازیکنانی که جذب شدند برای پرسپولیس آمدند و جای خوشحالی است. همه بازیکنان قدیمی این تیم را دوست دارند. ما بازیکنان شخصیت خوبی داریم.

وی با تاکید بر حذف هواداران آلومینیوم خاطرنشان کرد: آقای درویش درباره حضور هواداران با من صحبت کردند. من اصلا وارد جزئیات نشدم و گفتم باید تماشاگران در این مسابقه حضور داشته باشند. واقعا نمی دانم چند درصد خواهیم داشت. ما فوتبال بازی می کنیم تا هواداران از آن لذت ببرند. مردم حق دارند بازی را از نزدیک ببینند. به خصوص تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خود استفاده کند. این حق همه تیم های شهرستانی است. خوشبختانه در هر شهری که می رویم طرفداران زیادی هم داریم. به خصوص در اراک که یک شهر تخت جمشید است. فوتبال در مقابل هواداران لذت بیشتری دارد و امیدوارم همه بازی ها با حداکثر ظرفیت برگزار شود.


نیمی از ورزشگاه باید مرد و نیمی دیگر زن باشند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وقتی صحبت از مردم و هواداران می شود 50 درصد آن افراد خانم هستند. هیچ تفاوتی بین حضور آنها و مردان نباشد. این واقعاً چیز خوبی است. امیدوارم زیرساخت هایی برای ورزشگاه های دیگر هم فراهم شود. این کار سختی نیست. فقط مسئولان باید درخواست ایجاد این زیرساخت ها را داشته باشند. فکر می کنم با حضور بانوان و آقایان می توانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و از حضور آنها استفاده کنیم. امیدوارم شاهد حضور حداکثری در همه استادیوم ها باشم. من دوست دارم زمانی را ببینم که نیمی از طرفداران مرد و نیمی زن باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی همچنین اذعان داشت: بیشتر به جنبه مثبت بازی فکر می کنم. اینکه ما بازیکنانی داریم که در شرایط سخت می توانند کمک کنند و در شرایط سخت می توانند تصمیمات خوبی بگیرند. هیچ تضمینی وجود ندارد که آمار و اتفاقات گذشته باعث پیروزی یا باخت مجدد یک تیم شود و این رکوردها مربوط به گذشته است. فردا بازی جدیدی است و ما باید مثبت به بازی نگاه کنیم و بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

گل محمدی با امتناع از پاسخ به سوالی در مورد جذب شیخ دیابته، در نهایت گفت: فکر می کنم خوب است کمی در مورد بازی صحبت کنیم. سوالات مربوط به بازی فردا نیست. وارد شدن به جزئیات و تاریخ یک چیز مربوط به گذشته است. برای من مهم است که به بازی فردا فکر کنم.


cebb984d 9861 4fc2 9187 354f78688776 خبر خاکستری

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید