آلومینیوم – ملوان/شگدار رحمتی به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر پس از بیست روز وقفه به دلیل برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال از امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار آغاز می شود و بقیه دیدارها روز یکشنبه برگزار می شود.

در یکی از این دیدارها، تیم های آلومینیوم اراک و ملوان انزلی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارند و تیم فوتبال آلومینیوم با هدایت مهدی رحمتی با 5 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و تیم ملوان بندر انزلی در رده بندی قرار دارد. انتهای جدول با 2 ماده قرارداد.

فارغ التحصیلان رحمتی که تاکنون نتوانسته اند در بازی های خانگی خود امتیازی کسب کنند، با پیروزی خانگی مقابل تیم انتهای جدولی به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول خواهند بود.

از سوی دیگر تیم فوتبال بندرانزلی تاکنون در لیگ برتر بدون برد بوده و اولین برد خود را مقابل آلومینیوم کسب خواهد کرد اما در اراک کار سختی در پیش رو دارد.

قضاوت دیدار دو تیم بر عهده عباس راکی ​​به همراه آرمان اسعدی، امین قدیری و فرهاد امینی خواهد بود و ناظر این دیدار نیز ابوطالب طاهریان خواهد بود.

بر اساس اعلام نماینده فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید