شاگردان رحمتی به دنبال اولین برد خانگی خود هستند/ نگاه تبریزی ها برای شکستن طلسم


ساعت: 12:01
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895272

هفته پنجم لیگ برتر آلومینیوم اراک – تراکتور تبریز;

از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتورسازی تبریز از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از امروز دوشنبه با برگزاری 7 دیدار آغاز و با دیدار روز سه شنبه استقلال و پیکان به پایان می رسد.

این هفته دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتورسازی تبریز از ساعت 19:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که هفته گذشته مقابل مس رفسنجان بدون گل به پایان رسید و با 4 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد، برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی به دنبال برد مقابل تراکتور است.

شاگردان رحتمی در این فصل در خانه پیروز نشده اند. هدف این تیم شکستن جادوی نبردن ویکت در بازی تراکتورسازی است.

علیرضا نگی زاده هافبک آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت دیدار مقابل تراکتور را از دست داد.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با هدایت بردیف با وجود ارائه بازی هجومی، هنوز پیروز نشده است. این تیم تبریزی با 2 تساوی و 2 باخت در رده پانزدهم قرار دارد.

سرخ پوشان تبریز برای کسب اولین برد و ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند اما در اراک کار سختی در پیش دارند.

تیم تراکتورسازی در فصل گذشته 2 بازی مقابل آلومینیوم شکست خورد و این تیم قصد دارد این طلسم را بشکند و از شرایط بحرانی خارج شود.

کاوه رضایی چند روز پیش به تراکتور پیوست و ITC این بازیکن صادر شد و مشکلی برای بازی با آلومینیوم اراک ندارد.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی به همراه محمدعلی پورمتقی، مرتضی یوسف شهریاری و حسین زمانی برعهده دارد و ایرج نظری نیز نظاره گر این دیدار خواهد بود.

با پیگیری های انجام شده 7500 نفر امکان بازدید از ورزشگاه را خواهند داشت که 90 درصد آن به هواداران آلومینیوم و 10 درصد برای هواداران تراکتورسازی اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید