شکستن طلسم ستاره ای که پرسپولیس را به استقلال کشاند

شکستن طلسم ستاره ای که پرسپولیس را به استقلال کشاند

تاثیر آرایش بابایی روی گل اول استقلال مقابل نساجی با چند ثانیه تاخیر همراه شد. در حالی که در دقیقه سوم پس از برخورد با صابر حردانی روی زمین افتاد، یاسر همرنگ داور خطای پنالتی را باور نکرد و بابایی را جریمه کرد.

در شرایطی که بازی برای لحظاتی به دلیل اعتراض استقلالی ها داغ شد، بالاخره بازی شد. حقیگی روی همان ضربه دوباره شروع کرد و پاس او به علیرضا ابراهیمی رسید. این بازیکن توپ را تا خط تماس مهار کرد اما اصرار آرش رضاوند و نگه داشتن توپ این بازیکن فرصت خوبی را برای پیمان بابایی ایجاد کرد.

مهاجم استقلال در مقابل علیرضا حقیقی که بیرون از دروازه قرار داشت نیز روبرو شد و با یک ضربه نرم به توپ، از هاگیگی عبور کرد و با دروازه خالی روبرو شد. امیرمهدی کنملکی در تلاش بود تا مانع از گلزنی بابایی روی خط دروازه شود که این بازیکن توپ را بالای سرش گذاشت و توپ را وارد دروازه کرد.
بابایی به این ترتیب توانست اولین گل خود را وارد دروازه استقلال کند و طلسم های زیادی را به پایان برساند. آبی ها پس از نزدیک به 200 دقیقه موفق به گلزنی در لیگ برتر شدند که رکورد 305 دقیقه کلین شیت علیرضا حقیقی مقابل استقلال شکسته شد. ساپینتو قبل از بازی گفته بود که می خواهند در این بازی زودتر گل بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید