ستاره پرسپولیس طلسم 7 ماهگی را شکست

سعید صادقی فصل گذشته با آمار خیره کننده خود در گل گهر توانست توجه همگان را به خود جلب کند. بازیکنی که توانست رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل را در تاریخ لیگ برتر ایران بشکند و یکی از ستاره های موفق فصل قبل بود.

او علاوه بر گلزنی در گلزنی نیز موفق بود و 6 بار به عنوان آقای گل درخشید تا کارآمدترین بازیکن فصل گذشته باشد. نفوذ بزرگی که صادقی را به بمبی در بازار نقل و انتقالات تبدیل کرد و او پس از هیاهوی بسیار به پرسپولیس پیوست.صادقی در حالی به پرسپولیس پیوست که تیم های زیادی او را می خواستند و به نوعی این وینگر شمالی بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بود.

صادقی در نیم فصل اول در ترکیب ثابت یحیی گل محمدی حضور داشت و سرمربی پرسپولیس به سبک بازی سعید صادقی اعتماد خاصی داشت. وینگر سرخپوش پایتخت اگرچه در فصل گذشته نتوانست درخشش خود را تکرار کند و در نیم فصل به کار خود پایان داد، در حالی که تنها در دیدار با هواداران موفق به زدن دبل و پاس گل مقابل نساجی شد. اواخر سال گذشته سعید هم مصدوم شد و نتوانست به پرسپولیس کمک کند.

اما صادقی با شروع سال جدید و دیدار مقابل مس رفسنجان کاملا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و بار دیگر به بازیکن ثابت گل محمدی تبدیل شد. در بازی با ملوان یکی از بهترین بازی های این فصل را صادقی دیدم. سعید بارها خط دفاعی ملوان را در سمت راست آزار داد و البته گل دوم تیمش را با یک ضربه والی تماشایی به ثمر رساند تا نقش موثری در برتری بالای پرسپولیس مقابل ملوان داشته باشد.

صادقی پس از حدود 7 ماه موفق شد برای تیمش گلزنی کند که آخرین بار در خارج از خانه مقابل هواداران دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. این دیدار سال گذشته در شهریور برگزار شد و از آن تاریخ تاکنون صادقی موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده است. صادقی که در زمان اسکوچیچ یکی از بازیکنان تیم ملی بود و معمولا به اردوهای تیم ملی دعوت می شد در مقابل سرمربی جدید تیم ملی خوش درخشید و با گلی که به ثمر رساند اعلام کرد آماده بازگشت به ملی پوشان است. تیم

به خصوص که رابطه صادقی و قلعه نویی بسیار خوب است و سعید سال گذشته بهترین فصل فوتبالش را زیر نظر قلعه نویی سپری کرد. با توجه به علاقه سرمربی تیم ملی به سبک بازی صادقی، در صورت ادامه درخشش این بازیکن در دیدارهای پرسپولیس، ستاره سرخ می تواند به بازگشت دوباره به تیم ملی امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید