ستاره محبوب یحیی و پرسپولیس بالاخره طلسم را شکست؟

ستاره محبوب یحیی و پرسپولیس بالاخره طلسم را شکست؟

راهیابی تیم ایران به جام جهانی 2022 و فاصله کم بین مسابقات ملی و باشگاهی و مهمتر از آن سفر لژیونرها به قطر و اروپا پس از دیدار سه شنبه شب مقابل امارات، به دراگان اسکوچیچ اجازه می دهد که آنها ممکن است بخواهند. آنها این فرصت را داشتند که در زمین حضور داشته باشند تا از آن استفاده کنند که یکی از آنها مهدی ترابی است.

ترابی که امسال 3 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و با 6 پاس گل در صدر فهرست برترین پاس گل ها قرار گرفت، نسبت به ابتدای فصل شرایط خوبی پیدا کرد و با گذشت زمان به کیفیت عالی رسید اما همچنان با بازی های تیم ملی فاصله دارد. در یک بازی ثابت یا جایگزین برنده نشوید.

ملی پوش پرسپولیس که دو بار در ترکیب اصلی مقابل هنگ کنگ و کره جنوبی زیر نظر مارک ویلموتس بازی کرده است، تنها یک بار در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل سوریه تنها یک بار در اولین بازی و 6 بازی به میدان رفته است. . او کاملاً روی نیمکت دراز کشیده بود.

حالا با شرایط خوبی که تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی دارد، مهدی ترابی امیدوار است اسکوچیچ دوباره به او اعتماد کند و به او این شانس را بدهد که در دیدار پیش رو مقابل امارات خودش را ثابت کند و کیفیت خود را در این رقابت ها ارتقا دهد. با بازیکنانی چون علی گلی زاده و … برای خودنمایی.

دیدگاهتان را بنویسید