وارث لوکادیا بالاخره طلسم را شکست

پرسپولیس به دنبال لئوناردو پریرا رفت تا جای خالی یورگن لوکادیا را پر کند اما این مهاجم برزیلی نتوانست مرهم درد یحیی گل محمدی باشد. او که با مهار پنالتی سیاوش یزدانی در جام حذفی به نمایش بی نظیر پرسپولیس در اصفهان پایان داد، نتوانست کار قابل قبولی برای قرمزها انجام دهد.

دوران گلزنی پریرا به قدری طولانی شد که یحیی او را روی نیمکت فرستاد و مجبور شد دوباره به مهدی عبدی اعتماد کند. اخراج زودهنگام او در بازی برگشت مقابل سپاهان تاثیری در سقوط او از چشم گل محمدی نداشت و عبدی پس از بازی با مس رفسنجان به ترکیب پرسپولیس بازگشت.

عبدی نیز از فرصتی که به دست آورد نهایت استفاده را کرد و پس از مدت ها افول، دوباره در کانون توجه قرار گرفت. او در رفسنجان با اجرای یک پنالتی زمینه ساز سه امتیاز ارزشمند قرمزها شد و در دیدار امشب مقابل ملوان علاوه بر موقعیت هایی که داشت، به سعید صادقی کمک کرد.

او در دقیقه 79 زمین را ترک کرد تا پریرا جایگزین او شود. کمتر از سه دقیقه از ورود این مهاجم برزیلی نگذشته بود که او توانست به دوران گلزنی خود پایان دهد. مهدی ترابی نزدیک محوطه 18 قدم توپ را به او داد تا ضربه محکمی وارد دروازه ایمان صادقی شود.

دیدگاهتان را بنویسید