قرارداد نجومی پرسپولیس برای خرید وارث لوکادیا

قرارداد نجومی پرسپولیس برای خرید وارث لوکادیا

عیسی آل کثیر مدتی بود که پاسخی به مدیران باشگاه پرسپولیس نداد و تنها یک بار مدیر برنامه های خود را برای دیدار با رضا درویش فرستاد. ظاهرا طرفین بر سر مبلغ قرارداد مشکل داشتند اما ماجرای واقعی فرق می کند.

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با عیسی آل کثیر آغاز کرده تا در صورت امکان این بازیکن را به خدمت بگیرد. پیش از این در خبرها بودیم که عیسی آل کثیر تماس های باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ گذاشته و به نظر می رسد در این مدت مشغول مذاکره با یکی از تیم های متمول این شهر بوده است. اما دلیل دیگری که آل کثیر را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرد این بود که یحیی گل محمدی می خواست در تعطیلات نیم فصل قراردادش با پرسپولیس امضا شود.

این در حالی بود که پرسپولیس در حال حاضر جای خالی در لیست خود دارد و می تواند بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. اما یحیی نمی خواهد این سهمیه به آل کثیر تعلق گیرد بلکه می خواهد آن را برای نیم فصل دوم حفظ کند تا در صورت نیاز بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کند. در واقع یحیی می خواهد یکی از بازیکنان فعلی تیمش را جایگزین آل کثیر کند. مشکل اینجاست که خود عیسی خیلی مایل است در این تعطیلات تیمش را تعیین کند تا بتواند در هفته های باقی مانده لیگ بازی کند چون او هم شرایط بازی را پیدا کرده است. اما در این بین گفته می شد پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتری برای آل کثیر آنقدر خوب است که او دوست دارد به این تیم بپیوندد!

قرارداد 9 میلیارد تومانی برای بازیکن چند گزینه ای/لوکادیا به پرسپولیسی شدن این مهاجم کمک کرد.

مشکل اصلی این بود که آل کثیر می دانست اگر در پرسپولیس بماند باید خود را برای نیمکت نشینی آماده کند چون قطعا دیابات و لوکادیا را به گل محمدی ترجیح می داد. یورگن لوکادیا حالا پرسپولیس را ترک کرده است و مصدومیت و سن شیخ دیاباته برای عیسی آل کثیر بیشتر به موضوع تبدیل شده است.

شنیدیم مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی اخیرا مذاکرات جدی تری با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته و آنها به توافق رسیده اند. ظاهرا باشگاه پرسپولیس با طلب 9 میلیارد تومانی عیسی آل کثیر به شرط پذیرش برخی گزینه ها (از طرف باشگاه) موافقت کرده است.

باشگاه پرسپولیس گزینه های مختلفی به خصوص تعداد دقایق بازی و گل ها و پاس گل ها را برای افزایش قرارداد عیسی الکتیر به 9 میلیارد تومان خواهد داشت تا این مهاجم خوزستانی با انگیزه بیشتری در تمرینات و مسابقات این تیم شرکت کند. کسب درآمد بیشتر..

دیدگاهتان را بنویسید