طلسم پرسپولیس شکست؛ ما برمی گردیم!

طلسم پرسپولیس شکست؛  ما برمی گردیم!

برد در فوتبال شیرین است اما بازگشت از آن اتفاقاتی است که شیرینی پیروزی را چند برابر می کند. یکی از عواملی که باعث کاهش جذابیت شاگردان یحیی گل محمدی در فصل گذشته شد، ناکامی این تیم در بازگشت بود. پرسپولیسی ها هر بار که گل اول بازی را می زدند این پیام را می دادند که باخت یا تساوی نتیجه نهایی آن بازی خواهد بود. عدم بازگشت نتیجه بازی یکی از عواملی بود که پرسپولیس را از جام حذفی فصل گذشته دور کرد. اولین دیداری که پرسپولیس در آن گل اول را به ثمر رساند، بازی با آلومینیوم اراک بود که اولین شکست در آن رقم خورد. اتفاقی که قبل از صنعت نفت در آبادان افتاد. پرسپولیس در بین این دو باخت موفق شد با زدن گل اول بازی را در بهترین شرایط قرار دهد.

تساوی مقابل ذوب آهن را باید به لیست بازی آخر اضافه کرد. 2 امتیاز از دست رفته رسیدن به جام را به یک رویا تبدیل کرد. دانش آموختگان مهدی تارتار برخلاف تصور در دقایق ابتدایی گلزنی کردند اما شاگردان یحیی گل محمدی بیش از 85 دقیقه نتوانستند باخت را به پیروزی تبدیل کنند و به یک امتیاز بسنده کردند. باخت به سپاهان در ادامه به تاریخ لیگ بیست و یکم یحیی پایان داد و حتی نایب قهرمانی را به خطر انداخت.

صفر برد در 7 دیداری که پرسپولیس گل اول را به ثمر رساند، رکورد بسیار ضعیفی بود که این تیم در فصل گذشته به ثبت رساند. این آمار در حالی ثبت شد که وی در دو فصل گذشته رکورد شگفت انگیزی را به نام خود ثبت کرد که در 5 دیداری که گل اول را به ثمر رساند و 2 بار موفق به ترک زمین شد، 5 بازی بدون شکست را به ثبت رساند.

به نظر می رسد امسال تیم یحیی گل محمدی قصد دارد این عادت بد را از تیم خودش دور کند. برد مقابل نفت مسجد سلیمان بدون توجه به حریف 10 نفره و تمام اشتباهات داوری که به سود و باخت هر دو تیم تمام شد، اتفاق بسیار مهمی برای کادر فنی سرخ ها محسوب می شد. پرسپولیس پس از گذشت بیش از یک فصل موفق شد طعم بازگشت را بچشد و به عنوان برنده دیداری که گل اول را به ثمر رساند، زمین را ترک کند. از این نظر این سه امتیاز اتفاق بسیار مهمی برای قرمزهای پایتخت محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید