از این بازی به روند پیروزی برمی گردیم / می خواهیم هر چه زودتر به قله برسیم

ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785419

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای شروع دوباره لیگ آماده یک بازی خوب هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با کوپر رفسنجانی در هفته پنجم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران عزیز رفسنجانی تشکر کنم که در بدو ورود به این شهر به ما لطف داشتند. ما متاسفیم که به دلیل تاج نتوانستیم در کنار آنها باشیم.

وی ادامه داد: فردا بازی مهمی با تیم خوب مس داریم. باشگاه مس رفسنجان باشگاهی حرفه ای است که امسال تیم خوبی را آماده کرده و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. در این بازی باید با تمرکز بالایی وارد زمین شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تعطیلات خوب لیگ استفاده کردیم و یک بازی دوستانه داشتیم و آماده یک بازی خوب برای شروع دوباره لیگ هستیم.

گل محمدی درباره برنامه ریزی لیگ و برگزاری بازی با پرسپولیس سه روز بعد از بازی تیم ملی گفت: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای این هفته در لیگ وجود نداشت. ما تنها تیمی بودیم که سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و حالا آنها بدون زمان ریکاوری و استراحت به جمع ما اضافه شده اند.

وی افزود: این در شرایطی است که دو سفر سخت به لبنان و اردن داشته اند و پس از بازگشت به ایران بلافاصله با ما به رفسنجانی آمدند. هیچ کجا چنین برنامه ای برای بازی بعد از مسابقات ملی نمی بینید. بازی های این هفته می توانست با برنامه بهتری برگزار شود.

سرمربی پرسپولیس درباره روند این تیم در این فصل نیز گفت: در دو بازی قبلی نتایج آن چیزی نبود که می خواستیم، اما می خواهیم به روند بردهای این بازی برگردیم و به اوج برسیم. جدول در اسرع وقت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید