شعبانیان: تلاش ما برای ارتقای جایگاه است/ رشیدی: قوی تر به راه خود ادامه می دهیم/ حسینی: قوی تر برمی گردیم


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854783

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان دختر ایران چه گفتند؟

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر پس از واگذاری نتیجه به کره جنوبی و از دست دادن شانس حضور در جمع چهار تیم آسیایی گفت: تمام تلاش من، کادر فنی و بازیکنان برای ارتقای جایگاه خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال دختران ایران در ادامه مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه 19 خردادماه) به وقت ایران مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. .
میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی جوانان ایران پس از پایان بازی گفت: رقابت برای تیم ما بسیار سخت بود زیرا کره جنوبی فوق العاده قدرتمند به نظر می رسید. انتظار داشتم که نتوانیم پیروز شویم اما فکر نمی کردم با تمام وجود مقابل ما بازی کنند. آنها تمام تلاش خود را کردند و سخت تلاش کردند. به ویژه خدمات بسیار خوبی ارائه کردند و مشکلاتی را برای تیم ما ایجاد کردند.
وی افزود: بازیکنان ما اولین ست کامل خود را باختند اما در دو ست بعدی به خود آمدند. در کل کره جنوبی از نظر تکنیک و تجربه خیلی بهتر از تیم ما بود.
شعبانیان در ادامه با بیان اینکه در ست های دوم و سوم سعی کردیم به بازیکنان روحیه بدهیم تا سرویس های کره جنوبی را کنترل کنند، گفت: توپ های بیشتری برای توپ در نظر گرفتیم. ما تغییراتی ایجاد کردیم، سعی کردیم بچه ها را جابه جا کنیم. ما از بیشتر مهره های خود برای آزمایش و کمک به تیم استفاده کردیم.
وی با اشاره به ترس از اینکه بازیکنان تیم انگیزه خود را برای حرکت رو به جلو از دست بدهند، گفت: اولین کار من این است که به بازیکنان اجازه بدهم کمی استراحت کنند زیرا فشار زیادی را تحمل کرده اند و از نظر روحی کمی ناراحت هستند. بعد به آنها روحیه می دهیم چون نباید بازی با ازبکستان را دست کم بگیرند.
شعبانیان با بیان اینکه تمام تلاش ما برای ارتقای جایگاه است، افزود: از قبل می دانستم کره جنوبی را نمی توان شکست داد اما امیدوار بودم تایلند را بگیرم و به جمع چهار تیم اول برسم اما تایلند کمتر از ما اشتباه کرد. اما تمام تلاش من، کادر فنی و بازیکنان این است که جایگاه خود را ارتقا دهیم.


دختران نوجوان آسیایی؛ رشیدی: راهمان را قوی‌تر ادامه می‌دهیم

تیم های ایران و کره جنوبی امروز (پنجشنبه 19 خرداد) در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

دیانا رشیدی ملی پوش پس از شکست مقابل کره جنوبی گفت: کره واقعا متحد و قدرتمند بود. تیم ایران نسبتا خوب بازی کرد اما متاسفانه نتیجه را از دست دادیم.
تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه شکست از تابلند و کره جنوبی انگیزه بازیکنان را کم نکرده است، گفت: باید 3 بر صفر ازبکستان را شکست دهیم.

رشیدی در پایان گفت: قطعا راه خود را قوی تر و قوی تر ادامه خواهیم داد. ما چهار بازی اول را از دست دادیم، اما برای رتبه پنجم تلاش خواهیم کرد.

تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا فردا (جمعه 19 خرداد) استراحت خواهند داشت و تیم ملی والیبال دختران ایران از ساعت 9 صبح شنبه 21 خرداد به مصاف ازبکستان می رود.




دختران نوجوان آسیایی؛ سرمربی کره جنوبی: تیم ایران جوان و آینده دار است

تیم های ایران و کره جنوبی امروز از ساعت 16:30 به وقت ایران در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی دختران آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

یونهای چانگ، سرمربی کره جنوبی درباره این دیدار گفت: ایران خیلی خوب کار می کند و تیم باهوشی است. تیم ایران جوان و آینده دار است و اگر تمرین کند و بیشتر تلاش کند جای پیشرفت زیادی خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایران در ست های دوم و سوم فاصله خود را با کره جنوبی کم کرد، گفت: ایران به تدریج انسجام بیشتری پیدا کرده و در زمین بهتر کار می کند. از طرفی اشتباهات ما زیاد شده و به همین دلیل این اختلاف امتیاز کمتر شده است.




دختران نوجوان آسیایی؛ حسینی: با قدرت بیشتری برمی گردیم

تیم های ایران و کره جنوبی امروز ۱۹ خرداد در چارچوب مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی دختران آسیا به مصاف هم رفتند که کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.
تمجید از حسینی پشت خط بانوان تیم ملی والیبال درباره این دیدار گفت: بازی نسبتا خوبی انجام دادیم اما تیم کره جنوبی قوی و منسجم بود و متاسفانه نتیجه را از دست دادیم.
وی که موفق ترین بازیکن ایران در این دیدار شد به عملکرد خود اشاره کرد و گفت: از عملکردم راضی هستم. سعی کردم برای تیم موثر باشم و مقابل کره جنوبی قوی به نظر برسم.
حسینی با تاکید بر اینکه ایران می تواند جایگاه خود را در این مسابقات ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: درست است که این بازی را واگذار کردیم، اما برای دیدار بعدی با انگیزه و قدرت بیشتری برمی گردیم.


دختران نوجوان آسیایی؛ دستبرجان: از تلاش برای ارتقای جایگاهمان دست نخواهیم کشید



1401/03/19 تیم های ایران و کره جنوبی امروز (پنجشنبه 19 خرداد) به مصاف هم رفتند که کره جنوبی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

سپینود مدافع قطر پس از شکست مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی بود. کره تیم قدرتمندی است و ما آن را می دانستیم. تلاش کردیم اما متاسفانه موفق نشدیم.

وی ادامه داد: در ست اول با استرس بازی کردیم و از بازی کره دور شدیم اما در ست های دوم و سوم خودمان را پیدا کردیم و توانستیم سرویس و اسپک های بهتری ارائه کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم.

دستبریان در پایان گفت: از اینکه به جمع چهار تیم اول نرسیدیم ناراحت هستیم اما تلاش می کنیم پنجم شویم و نتیجه بهتری نسبت به سال های گذشته کسب کنیم.

تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا فردا (جمعه 19 خرداد) استراحت خواهند داشت و تیم ملی والیبال دختران ایران از ساعت 9 صبح شنبه 21 خرداد به مصاف ازبکستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید