در انتظار شکستن جادوی بزرگ استقلال؛ کدام ستاره فرهاد می تواند؟!

در انتظار شکستن جادوی بزرگ استقلال؛  کدام ستاره فرهاد می تواند؟!

رکوردهای زیادی در پایتخت به ثبت رسیده و طلسم های زیادی شکسته شده است، اما از اولین دربی استقلال و پرسپولیس تاکنون عنوان شخصی به نام هیچ بازیکنی ثبت نشده است و این اولین گلزن خارجی دربی پایتخت است. لباس فرم.

در 53 سالی که شهرآورد در پایتخت برگزار می شود، بازیکنان خارجی زیادی با لباس استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفته اند، اما هیچ کدام نتوانستند دروازه رقیب سنتی را باز کنند، بنابراین رکورد اولین گلزن یک خارجی است. دربی با لباس این تیم ادامه دارد.. نام کسی مستند نیست.

از سوی دیگر عیسی ترائوره، ایمون زاید، جری بنگستون و بشار رسن بازیکنان خارجی هستند که توانستند درهای استقلال را با لباس پرسپولیس باز کنند اما تاکنون هیچ بازیکن غیرایرانی با لباس استقلال گلزنی نکرده است. دربی پایتخت او نبود.

در سال های اخیر بازیکنان خارجی مانند مامه تیام، سرور جپاروف، اسماعیل گونکالوس، گادوین مانچا، آیاندا پاتوسی، طارق همام، شیخ دیاباته، هروی میلیچ، الحاجی گرو، مارکوس نویمایر، پرو پیک، کار جاسم، جی. لوید ساموئل و. .. لباس های استقلال در شهرورد پایتخت پخش شد اما موفق به گلزنی نشد.

استقلال در شهرآورد پیش رو به احتمال زیاد با هر 4 بازیکن خارجی خود وارد زمین خواهد شد. رودی زستد، کوین یامگا و عزیزبک آمانوف بازیکنان هجومی آبی ها هستند که موقعیت های خوبی برای گلزنی دارند. پس از درخشش رافائل سیلوا در دیدار مقابل صنعت نفت، این بازیکن در استقلال مقابل پرسپولیس نیز به میدان می رود تا شانس گلزنی مقابل رقیب قدیمی خود را داشته باشد.

در حالی که کوین یمگا بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و یکم است، او بیش از هرکسی شانس باز کردن دروازه پرسپولیس را دارد. آمانوف نیز در تلاش است تا اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند و دیدار با رقیب مستقیم آبی ها برای قهرمانی در لیگ امسال بهترین فرصت برای رودی زستد است تا خود را از انتقادات رها کند و محبوبیت خود را در بین هواداران افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید