شکستن جادوی خرید جنجالی یحیی و پرسپولیس

شکستن جادوی خرید جنجالی یحیی و پرسپولیس

پرسپولیس روز تلخی را در ذوب آهن اصفهان سپری کرد، شاگردان گل محمدی در سد ذوب آهن گرفتار شدند و به نوعی قهرمانی را از دست دادند، در این دیدار اتفاق مثبتی برای سرخپوشان افتاد و شیرزد تمیروف موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند و برای پرسپولیس گلزنی کند.

در دقیقه 57 این دیدار مهدی ترابی با ارسال یک پاس مهندسی به قلب خط دفاعی سبزپوشان، شیرزد تمیرف را در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که پیش از این چندین موقعیت گل خوب را از دست داده است، با تمام وجود به سمت دروازه فراباسی شوت می زند که توپ پس از افتادن در دستان دروازه بان ذوب آهن به دروازه برخورد می کند.

تامیروف پس از گل به قدری خوشحال بود که پس از درآوردن پیراهن خود، کارت زرد پیام حیدری را خرید و تمام شادی های گل را به رخ کشید. این اولین گل او در سفر رسمی اش به پرسپولیس بود.

تامیروف پیش از این حتی در دیدارهای دوستانه و تمرینات پرسپولیس هم گل نزده بود، بنابراین انتقادات از او به اوج خود رسید و حتی کادر فنی پرسپولیس هم برای جذب چنین بازیکنی انتقادات مختلفی را مطرح کرد. او اما پس از گلزنی در دیداری دوستانه مقابل نیروی زمینی، در دیدار مقابل ذوب آهن موفق شد پاس عالی ترابی را به گل تبدیل کند و تک گل تیمش را به ثمر برساند.

این طلسم در حالی رخ داد که مهاجم ازبکستانی به نتیجه رسید و پرسپولیس برای ماندن در جام قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت، اما گل محمدی با وجود موقعیت های فراوان تنها یک بار موفق به گلزنی شد و دو امتیاز مهم را به دست آورد. در اصفهان ماند.

دیدگاهتان را بنویسید