آیا جادوی پرسپولیس در کرمان شکسته می شود؟

حساس ترین بازی هفته لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان خواهد بود. باشگاه فوتبال ایران الکل اسی سیکو که قرار است در ورزشگاه آزادی و میزبان پرسپولیس برگزار شود، این بار در استان کرمان و شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

با توجه به اتفاقات سال قبل و تمایز ایجاد شده بین دو تیم، کمیته انضباطی تصمیم گرفت هر دو دیدار این فصل پرسپولیس و سپاهان را در زمین بی طرف برگزار کند و پرسپولیس سیرجان را به عنوان میزبان انتخاب کرد. نکته جالب در مورد استان کرمان میزبان پرسپولیس این است که قرمزها در 3 سفر قبلی خود در این فصل به این استان هرگز برنده نشده اند. شاگردان گل محمدی در اولین دیدار مقابل مس رفسنج به تساوی یک بر یک دست یافتند و در دیدار مقابل گل گهر نیز به همین نتیجه رسیدند.

بازی سوپرجام نیز در سوریه برگزار شد و پرسپولیس با یک گل مغلوب فولاد شد و جام را از دست داد. حال باید دید پرسپولیس در چهارمین سفر این فصل خود به استان کرمان می تواند به اولین پیروزی خود دست یابد یا خیر؟ این در حالی است که پرسپولیس فصل گذشته 3 بار به استان کرمان سفر کرد و هر 3 بازی را با پیروزی به پایان رساند. . سرخ پوشان فصل گذشته با 5 گل گهر را شکست دادند، یک گل مقابل رفسنجان کپر به دست آوردند و با نتیجه 3 بر صفر مقابل مس نیوز کرمان قهرمان جام حذفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید