امیدواریم با تلاش این بچه ها جادوی المپیک شکسته شود


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821184

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم فوتبال امید;

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دبیرکل فدراسیون فوتبال از اردوی تیم فوتبال امید بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگجو و نصراله سجادی مشاور ارشد کمیته ملی المپیک صبح امروز از اردوی فوتبال امید بازدید کردند. مسئولان فدراسیون فوتبال

در حالی که حدود ساعت 10 صبح فهری و سجادی در کمپ امید بودند، رئیس کمیته ملی المپیک با نیم ساعت تاخیر وارد محل شد. میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال نیز در جمع مسئولان فدراسیون فوتبال غایب بود و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون نیز در این مراسم حضور داشت.

رضا صالحی امیری در این مراسم گفت: خسته نباشید به اردوی تیم امید آمدیم و دیدیم بازیکنان و کادر فنی با حداکثر انگیزه حضور داشتند.

وی خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: شما به سه دلیل در المپیک پاریس حضور خواهید داشت، اول اینکه انگیزه خود بازیکنان که نشان دادند زیر 21 سال هستند برای المپیک 2024 با مهدوی کیا انگیزه دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به حضور مهدی کیا تاکید کرد: انتخاب مهدوی کیا یک مطالعه است و پیام روشنی دارد. همه فدراسیون ها و کمیسیون ها مصمم هستند تا با تمرکز روی این کادر قوی، رویدادهای پیش رو را پشت سر بگذارند و به مرحله مقدماتی برسند. فدراسیون و ما مصمم هستیم که در کنار شما باشیم و از تیم امید حمایت مالی و معنوی کنیم. مطمئن هستیم که تیم امید در متن است و توجهی به زمین ها ندارد. این تیم از این مسیر عبور خواهد کرد و نمایش جدیدی برای ایرانی ها رقم خواهد خورد.

وی افزود: امید کانون استعدادیابی تیم ملی است. در حال هماهنگی با فدراسیون و برگزاری جلسات منظم هستیم، حمایت های مالی از این هفته شروع می شود و امیدواریم فدراسیون اسپانسر پیدا کند. به گفته مهدوی کیا و با هماهنگی فدراسیون در مسائل فنی دخالتی نداریم اما حمایت هایی داریم.

مهدی مهدویکیا، سرمربی تیم امید صحبت کرد و گفت: از همه شما بابت این حضور متشکرم. این حضور باعث دلگرمی ماست و امیدواریم سال های سال با تلاش این بچه ها جادوی المپیک شکسته شود. سیاست ما استفاده از افراد زیر 21 سال است که اکنون 90 درصد تیم ما را تشکیل می دهند. من اعتقاد خاصی به کار این بچه ها دارم. کشور ما پراستعداد است و اگر امکانات و برنامه ریزی باشد کار بزرگی انجام خواهیم داد. خدای نکرده این بچه ها به اهداف فدراسیون و کمیسیون برسند. امیدوارم خبرهای خوبی بشنوم. ما با بچه ها دوستی خاصی داریم و برادر بزرگترشان هستیم.

سپس محمد محمدی سرپرست تیم امید صحبت کرد و ادامه داد: نگرانی مهدوی کیا با مشکل فنی مواجه شده است. برای شرایط بهتر ما بازی های تدارکاتی می خواهیم و امیدوارم پیگیری شود تا بتوانیم برای مسابقات آماده شویم.

محمدی از تیم امید برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی خواست. از آنجایی که تیم های بزرگسال از سایر کشورها و بیش از 57 کشور در این رویداد حضور دارند، این مسابقات می تواند معیار جدی و خوبی برای تیم امید باشد.

حسن کامرانی، مدیرکل فدراسیون فوتبال نیز از صالحی امیری و مسئولان کمیته ملی المپیک خواست تا حمایت بیشتری از فدراسیون داشته باشند و مبلغ را افزایش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید