امیدوارم جادوی طلایی تکواندوی بانوان مکزیک شکسته شود


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909678

ما در آستانه آماده سازی برای بهترین اتفاق هستیم

مربی تیم ملی تکواندو گفت: شرایط تیم ملی قبل از اعزام به دنیا خوب است و به درخشش تکواندو امیدواریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ندا زارع مربی فعلی تیم ملی تجربه حضور در مسابقات جهانی مادرید در سال 2005 را در قالب تیم ملی دارد. زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی و مینو مداح به عنوان مربی ارشد در کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 در چونچئون کره جنوبی اتفاقی تاریخی را رقم زدند و موفق شدند بر سکوی نخست آسیا بایستند. کادر فنی باتجربه تیم ملی بانوان با پشت سر گذاشتن دو مدال نقره و برنز بانوان در رقابت های جهانی برای اولین بار در تلاش است تا به مدال طلای جهان دست یابد. هدفی که کشاورز امیدوار است به آن برسد.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره مسابقات قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات جهانی واقعا بالاست و بازیکنان با جایگاه مناسب در رنکینگ جهانی این رویداد ظاهر می شوند. با این حال ملی پوشان در این مدت در رویدادهای مختلفی شرکت کرده اند و موفق به کسب امتیازات خوبی شده اند.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان همچنین گفت: تمام امید ما این است که هر بازیکنی به سکو صعود کند و تلاش کادر فنی در این مدت بر این بوده است که همه در اوج آمادگی باشند. بهترین اتفاق در حال رخ دادن است.» من به مسابقات جهانی مکزیک خوشبین هستم و امیدوارم جادوی طلای زنان در این مسابقات شکسته شود.

زارع در پایان گفت: از مردم شریف ایران می خواهم برای موفقیت تیم ملی ایران دعا کنند تا انشالله بهترین اتفاق ها برای تیم ملی رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید