خبرهای خوبی از تیم ملی شمشیربازی ایران خواهید شنید/ المپیک هدف اصلی ماست


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890970

شمشیرباز “محمد دراری” گیلانی تیم ملی ایران پس از کسب مدال طلا با بیان اینکه خبرهای خوبی از تیم شمشیربازی ایران خواهید شنید، گفت: هدف اصلی ما در تمامی مسابقات بین المللی آمادگی برای مدال المپیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روز هشتم، اسلحه سابر مردان در رقابت های تیمی شمشیربازی کشورهای اسلامی به مصاف ترکیه رفت و موفق شد با اختلاف 45 بر 28 این تیم را به برتری برساند.

محمد دراری شمشیرباز گیلانی تیم ملی ایران پس از کسب مدال طلای تیمی و مدال برنز انفرادی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به پیروزی مقابل حریف ترکیه ای در دسته تیمی اسالمی مسابقات شمشیربازی ایالات، اعلام کرد که تیم ترکیه حدوداً سه ماهه است که با غلبه بر تیم های قدرتمندی مانند ایتالیا، گرجستان و فرانسه عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد.

وی با اشاره به شکست مصر مقابل ترکیه در مسابقات قبلی گفت: تمام برنامه و هدفم این بود که تیم ملی ایران مدال طلا را کسب کند تا نشان دهم باخت ما در مسابقات قبلی اتفاقی نبود و نشان دادیم که سطح تیم شمشیربازی سابر ایران بالاست و از ترکیه بالاتر است و خوشبختانه با 17 امتیاز ترکیه را شکست دادیم که اختلاف زیادی در شمشیربازی محسوب می شود.

گیلانی شمشیرباز تیم ملی به سطح خوب مسابقات کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور کشورهایی مانند ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، اردن و در سطح خوبی بود. دیگران.

وی با اشاره به برنامه های خود برای حضور در المپیک تصریح کرد: سال گذشته با یک امتیاز (44 بر 45) المپیک را از دست دادیم اما امسال با برنامه ریزی مناسب در ابتدا سهمیه کامل تیمی و انفرادی را کسب خواهیم کرد. انشالله و با مدال.» از المپیک برمی گردیم.

رهبر خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در تمامی مسابقات بین المللی آمادگی برای کسب مدال المپیک است و در این دوره خبرهای خوبی از تیم شمشیربازی ایران خواهید شنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید