سال گذشته هیچ وامی از سایت بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان جذب نشد./ امسال مردم خبرهای خوبی از اقدامات شهرداری خواهند شنید.


ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819841

شهردار زنجان با بیان اینکه سال گذشته هیچ وامی از سایت بازآفرینی شهری شهرداری زنجان اخذ نشده است، گفت: تنها در پایان سال با عنایت و ورود استاندار زنجان 4.5 میلیارد تن از محل برداشت شد. برای بازسازی شهری، که هنوز به طور کامل توسعه یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: با تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان این امر به این دلیل است که برای اولین بار در تاریخ شهرداری زنجان آسفالت کاری از اول فروردین آغاز شد و از اوایل اسفندماه سال گذشته عملیات رنگ آمیزی و مرمت معابر آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سطح راه ها وضعیت مناسبی ندارد، امسال برنامه ریزی جدی برای تعمیرات راه ها داریم که به عوامل متعددی بستگی دارد و امسال نیز برنامه خوبی برای آسفالت زنجان خواهیم داشت.

فیروزفر با بیان اینکه در سال گذشته هیچ وامی از شهرداری زنجان برای بازآفرینی شهری دریافت نشده است، گفت: تنها در پایان سال با عنایت و ورود استاندار زنجان 4.5 میلیارد تومان توسط بازآفرینی شهر به بهره برداری رسید که نه با این حال به طور کامل متوجه شده است.”

شهردار زنجان با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر زنجان پس از ابلاغ چنین گشایش کلیدی در شهر زنجان ایجاد نکرد، گفت: راه هایی که پیش بینی و پیش بینی شده بود در برخی مناطق قابل اجرا نیست و امسال ما برای ایجاد گذرهای عملیاتی و کارشناسی تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام زنجان در ابتدای سال جدید در وضعیت خوبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: قرارداد قبلی سبزه میدان رو به اتمام است و در حال انعقاد قرارداد دوم هستیم، ضمن اینکه مصالح پیش بینی شده برای سبزه میدان نیز در حال انجام است. با شرایط آب و هوایی زنجان سازگار نیست، می خواهیم آن را به پوره تبدیل کنیم که فرآیند آن از اسفند سال گذشته آغاز شد.

فیروزفر افزود: تبدیل این مواد هم باعث صرفه جویی زیاد و هم در مدت زمان نگهداری پروژه با قابلیت اطمینان بالا می شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی باید 35 میلیارد تن اعتبار تامین کند، گفت: دوربرگردان پل امام حسن (ع) نیز در کلبه احتمال تغییر دارد اما تا 3 خرداد ماه به بهره برداری می رسد. تا پاساژ پادگان به خوبی پیش می رود امسال سال خوبی برای شهرداری زنجان خواهد بود و خبرهای خوبی برای مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید