بی توجهی به عملیات آسفالت زنجان در 3 سال گذشته / شهرداری زنجان آواربرداری از گذشته و ریل گذاری برای آینده است.


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834352

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متأسفانه حدود 3 سال است که در زنجان سنگفرش نشده و یا به صورت جزئی انجام شده است، گفت: فصل کاری شهرداری و شورای ششم به تازگی آغاز شده است اما با کمک کارکنان. و اعضای شورا و شهردار جدید زنجان، سنگفرش را در سطح شهر گسترده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی طالب در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص ارزیابی فعالیت های شهرداری در ماه های اخیر گفت: وضعیت آسفالت شهر زنجان نامناسب بود اما سوال اینجاست که آیا در 7 ماه گذشته و پس از روی کار آمدن وضعیت آسفالت تا به امروز کاهش یافته است. شورای ششم؟!

وی گفت: ما با گذشته کاری نداریم.

طالبان افزود: به عنوان مثال; آسفالت هر 4 منطقه زنجان سال گذشته به پیمانکاری واگذار شد که اصلاً صلاحیت این موضوع را نداشت و نتوانست تجهیزات لازم را تهیه کند و در نتیجه کار را نیمه کاره رها کرد و رفت تا همه این مسائل باید انجام شود. در سیاست کار شهرداری در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از مشکلات در گذشته مربوط به پروژه های عمرانی نیمه تمام بود، گفت: این پروژه به دلیل مشکلات جزئی و سایر موانع و گره ها حدود هفت ماه تعطیل بود. .

وی گفت: از زمانی که شورای ششم شروع به کار کرد، با کمک استانداری و سایر نهادهای مرتبط با موضوع، تمامی گره ها و موانع برطرف شد.

طالبان با بیان اینکه در زمان افتتاح شورای ششم بالاخره یک فصل کاری 3 ماهه ایجاد شد، خاطرنشان کرد که با وجود زمان و فصل کاری محدود، پیشرفت عملیات و حجم کار بسیار متفاوت بوده است. به شورا، بلکه به شهرداری بازمی گردد.

وی با بیان اینکه قرارداد اجرای محور پادگان با بنیاد مسکن استان بوده که متاسفانه تاخیر و گره ها منجر به تاخیر در پروژه شد، افزود: متاسفانه بخشی از دلایل تعریض محور پادگان است. پروژه تعامل بین فرمانده سابق معلوم می شود که تعاملات پس از حضور فرمانده جدید غیرعادی است.

طالبان گفت: شورای ششم به محض ورود و شروع کار، مشکلات پادگان را پیگیری و حل کرد و این پروژه در خرداد ماه سال جاری راه اندازی می شود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پروژه اترن (حرکت دایره ای) روی پل امام حسن مجتبی (ع) بیش از یک سال است که تعطیل شده است، گفت: هر کدام از این گره ها و مشکلات به خوبی حل شده است. انرژی توسط شورای ششم

وی با بیان اینکه متأسفانه می توان گفت حدود 3 سال است که آسفالت زنجان آسفالت نشده و یا نیمه کاره بوده است، گفت: فصل کاری شهرداری و شورای ششم به تازگی آغاز شده است اما با مساعدت مسئولان و مسئولان اعضای شورا و شهردار جدید زنجان یکم پیگیر هستند، شهر در حال آسفالت ریزی گسترده است.

طالبان با بیان اینکه آینده بسیار روشنی برای شهر زنجان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کردند که باید به مدیران شهری فرصت داده شود تا کارها را انجام دهند زیرا تخریب گذشته انجام شده است و سپس ریل گذاری برای اجرای طرح ها انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید