چرخش چرخ تولید کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب / خیابان ها منتظر آسفالت هستند


ساعت: 09:41
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880678

آسفالت معابر شهر یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که مردم میاندوآب همواره با آن مواجه بوده اند و اکنون امیدوارند با افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری دیگر شاهد این مشکل در شهر نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، ” افتتاح کارخانه آسفالت 120 تنی در میاندوآب”، “مردم دیگر از آسفالت گلایه نخواهند کرد”، “دیگر مشکل آسفالت نخواهیم داشت” و… . اینها همه القاب آشنا برای مردم میاندوآب است، القابی که پس از گذشت چهار سال مردم این شهر فراموش نکرده اند.

نکته اینجاست که در بهمن ماه سال 1396 کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری میاندوآب با حضور کارکنان در زمینی به مساحت 88 هزار و 300 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بنا به گفته شهردار میاندوآب احداث شد. رئیس شورای شهر میاندوآب، اما از آن زمان با وجود برگزاری مراسم افتتاحیه، در بن بست باقی مانده است.

آسفالت معابر شهری یکی از مشکلات اساسی است که مردم میاندوآب همواره با آن مواجه بوده اند و همواره از آسفالت نامناسب معابر و معابر شهری گلایه داشته اند و در واقع آسفالت شهر میاندوآب باعث کاهش ایمنی شهروندان شده است. شهروندان و لذا مردم امیدوار بودند با افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری از این مشکل در شهر جلوگیری شود.

سال هاست که مردم میاندوآب به وضعیت بد آسفالت شهر عادت کرده اند و حتی به آن عادت کرده اند! اما با توجه به اینکه میاندوآب نقطه اتصال سه استان در شمال غرب کشور است و روزانه هزاران مسافر از این شهر عبور می کنند، متاسفانه چاله های جاده و وضعیت نامناسب آسفالت این شهر چهره بدی به میاندوآب داده است. ذهن مسافران


آسفالت بزرگترین و مهمترین درخواست شهروندان از شهرداری است

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری میاندوآب، آسفالت و جمع آوری زباله بیشترین درخواست شهروندان شهرداری میاندوآب است.

بر اساس این گزارش، موضوعاتی مانند آسفالت، جمع آوری زباله، لایروبی، روکش، رنگ آمیزی معابر و احیای معابر از جمله مهم ترین مواردی است که شهروندان از طریق سامانه 137 به مسئولان شهرداری اطلاع رسانی می کنند و کارکنان شهرداری مشارکت و همکاری دارند. سازمان های خدماتی تا آنجا که ممکن است به سرعت مشکلات را برطرف کرده اند.

این وضعیت و اقدامات و مطالبات بعدی مردم باعث شد تا شورای شهر و شهرداری با جدیت نسبت به راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اقدام کنند.


وضعیت بد آسفالت معابر شهر باعث نارضایتی مردم شد

در این راستا معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز از کارخانه آسفالت شهرداری بازدید و مسائل و مشکلات مربوطه را بررسی کردند.

علی پیام در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب گفت: وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری چند سالی است که نارضایتی و گلایه های مردمی را به دنبال دارد.

وی افزود: برای رفع این مشکل سعی کردیم راهکاری اصولی بدهیم و به همین دلیل راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر ویژه میاندوآب تصریح کرد: کارخانه آسفالت شهرداری به دلیل برخی نواقص و کمبود مواد اولیه متوقف شده بود که با هماهنگی های انجام شده با همکاری اعضای شورای شهر برای تامین، مواد کشف شده توسط قاچاقچیان کشف و ضبط شد. و طی مراحل قانونی به شهرداری تحویل داده شد.

پیام بیان کرد: قیر رایگان نیز تامین شد تا کارخانه آسفالت پس از چهار سال دوباره به کار خود ادامه دهد و مطالبه مردم برای رفع مشکل آسفالت برآورده شود.

وی افزود: با راه اندازی این کارخانه و تولید آسفالت در خود شهرستان اقداماتی مانند رنگ آمیزی و آسفالت معابر و مرمت نقاط پرخطر شهر سرعت بیشتری پیدا می کند.


اولین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب تولید شد

در همین زمینه شهردار میاندوآب در گفتگو با خبرنگار زرین خبر از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری پس از چهار سال خبر داد و گفت: اولین آسفالت پس از اقدامات فنی و پس از مدت ها انتظار در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب تولید شد.

بابک قدیم افزود: از چند روز گذشته مهندسان و تکنسین های کارخانه تولید کننده قطعات کارخانه آسفالت در میاندوآب مستقر شده و سعی در راه اندازی این کارخانه دارند.

وی گفت: کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب از سال 1397 در حالت توقف بود و برای رفع مشکلات باید آزمایش می شد و مشکلات فنی نیز انجام می شد که خوشبختانه انجام شد.

پیرمرد گفت: امروز اولین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب تولید شد و امیدواریم از این به بعد مشکلی برای آسفالت در شهر ایجاد نشود و انشاالله بتوانیم از وضعیت مردم خارج شویم. شرم

اکنون امیدواریم با توجه به راه اندازی کارخانه آسفالت و شرایط اقلیمی مساعد و در دسترس بودن مصالح و به صورت رایگان، مسئولان به آسفالت معابر توجه داشته باشند و مسئولان شهرستان به فکر رفع این مشکل در مسیر باشند. کوتاه ترین زمان ممکن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید