به دست آوردن مالکیت 300 کمک مالی در میاندوآب / 890 کمک های سودآور در میاندوآب وجود دارد

زمان: 14:19
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776849

منفردی گفت: گواهی نامه مالکیت برای 300 اهدا به میاندوآب دریافت شده است و از این نظر میاندوآب امسال نیز در این زمینه رتبه نخست استان را در این زمینه دارد.

به گزارش راه دانا به نقل از اروم نیوز ، حسین منفردی در میاندوآب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهر میاندوآب ، شامل 490 مسجد که جزو صندوق های انتفاعی هستند ، در مجموع 890 کمک مالی غیر انتفاعی و غیره وجود دارد. غیر انتفاعی و غیر انتفاعی

رئیس اداره امور خیریه و امور خیریه میاندوآب با اشاره به اینکه 445 مسجد ، 11 امامزاده و امامزاده در سیستم کلی اهدایی ، آثار و اماکن متبرکه میاندوآب ثبت شده است ، افزود: الف) چهاربرج در این مورد دو زیارتگاه و مکان دیدنی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه 90 درصد مساجد این شهر نیاز به بازسازی دارند ، افزود: در حال حاضر 10 مسجد در میاندوآب با پیشرفت از 20 درصد به 90 درصد بازسازی و ساخته شده و هشت مسجد نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

منفردی با اشاره به اینکه 170 نفر از اعضای هیئت امنا در مساجد میاندوآب سازماندهی شده اند ، افزود: 440 نفر نیز به عنوان خادم در مساجد میاندوآب کار می کنند و حمایت دریافت می کنند.

رئیس اداره امور خیریه و امور خیریه در میاندوآب ، رئیس قبرستان اهدایی گفت: گورستان هایی در سطح شهر وجود داشت که اکنون این پلاک ها در دست افراد است.

منفردی به موفقیت خوانندگان میاندوآبی در مسابقات استانی اشاره کرد و افزود: در مسابقات استانی قرآن کریم 13 شرکت کننده میاندوآبی داشتیم که دو نفر از آنها نیز راهی مسابقات کشوری شدند.

رئیس اداره هدایا و امور خیریه میاندوآب همچنین به ثبت پرونده جدید اهدای کمک در این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این هدیه 10 میلیارد ریال ارزش دارد و برای دانش آموزان فقیر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید