کسب مدال در وزنه برداری با وجود به زبان آوردن کایالپ و لوپ / به زبان آوردن نام مبارزان ایرانی آسان نیست!


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811127

من برای افزایش تناسب اندام در جام تختی شرکت کردم.

کشتی گیر تونسی حاضر در مسابقات کشتی جام تختی گفت: رزمندگان ایرانی را شخصا می شناسم، تلفظ نام ایرانی ها برایم سخت است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امین گونیشی کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی تونس در بازی های المپیک 2020 توکیو درباره حضور خود در رقابت های کشتی جام تاهتی در اهواز گفت: اولین هدف من از حضور در مسابقات ایران، آمادگی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی است. مسابقات مدیترانه ای. «برای بازی های المپیک 2020 پاریس آماده می شوم.

او درباره حضورش در المپیک 2020 توکیو گفت: من همچنان برای کسب مدال به المپیک توکیو رفتم اما ستاره های بزرگ زیادی مثل کشتی گیر کوبایی اهل شیلی داشتم.با تجربه المپیک توکیو تمرین می کنم. برای پشت سر گذاشتن بازی های پاریس 2024

گونیشی در خصوص تجربه مسابقات جهانی گفت: تاکنون دو بار به مسابقات جهانی رفته ام. یک بار در مسابقات نورسلطان در سال 2019 در قزاقستان و یک بار در مسابقات زیر 23 سال صربستان در سال 2021 شرکت کردم که در این مسابقات مدالی نگرفتم اما برایم تجربه بود.

کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم کشتی آزاد تونس گفت: انشاالله با تمام توان و تلاشم به روی تشک می روم تا مدال بگیرم و روی سکو بروم و مردم کنارم را خوشحال کنم.جام جهانی 2020 صربستان “

گونیشی در خصوص مسابقه با ایرانی ها اذعان داشت: می دانیم ایرانی ها رزمنده های بزرگی هستند اما گفتن نام آنها برایم سخت است و نام این رزمندگان را نمی دانم. البته هنوز ایرانی ها را ندیده ام.

وی در پایان گفت: وزن 130 کیلوگرم کشتی با حضور کشتی گیران صاحب نامی چون میهان لوپز و رضا کیالپ برای کسب مدال در این وزن سخت شد. با این حال برای لوپز در کسب پنجمین طلای المپیک آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید