دیدار رئیس فدراسیون وزنه برداری با وزیر ورزش و جوانان / سجادی بر ایجاد هیجان در مسابقات وزنه برداری باشگاهی تاکید می کند

زمان: 10:13
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777674

رئیس و اعضای هیات مدیره فدراسیون وزنه برداری با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند تا برنامه های فدراسیون برای بازی های آسیایی 2022 در هانگژو چین ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید حمید سجادی با حضور مهدی علی نژاد ، معاون رئیس جمهور و اعضای هیات مدیره فدراسیون وزنه برداری دیدار کرد. مسابقات قهرمانی و حرفه ای ، ورزشهای همگانی سینا کلهر ، مریم کاظمی پور ، سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان و علی رقابتی ، مدیرکل خدمات برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان.

در این جلسه که برای ارائه برنامه های فدراسیون وزنه برداری برای بازیهای آسیایی 2022 در هانگژو چین برگزار شد ، گزارشی از برنامه های این فدراسیون وزنه برداری و همچنین آخرین مسابقات و اردوهای آموزشی وزنه برداری ملی ارائه شد. تیم ها

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه پس از شنیدن نظرات و گزارشات اعضای هیات مدیره فدراسیون ، با تشکر از برنامه ریزی های انجام شده ، بر توجه هیئت ها و نگاه برنامه محور به این حوزه تاکید کرد. و گفت: برنامه ریزی تولید و آموزش مربیان تیم های ملی با استفاده از ظرفیت کمیته ملی المپیک برای تمرینات بین المللی ، محورهایی است که می تواند به رشد و توسعه وزنه برداری کشور کمک کند.

سجادی همچنین بر ایجاد هیجان در باشگاه ها و مسابقات وزنه برداری داخلی تأکید کرد و گفت: بهتر است در این مسابقات هیجان مناسبی ایجاد شود و همچنین از فعالیت ها و موفقیت های فدراسیون و رشته وزنه برداری اطلاع رسانی شود.

کسب کرسی های بین المللی ، حمایت از تیم های ملی ، توجه به جمع بندی وزنه برداری ، تقویت زمینه فرهنگی فدراسیون ، ارسال هزینه ها ، تامین درآمد از فدراسیون ، کنترل دوپینگ و موارد دیگر. آنها از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بودند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید