آخرین وضعیت «یکتا جمالی» از رئیس فدراسیون وزنه برداری/ «رضایانی» سکاندار هیئت وزنه برداری شد.


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842838

جمالی مرادی در خصوص آخرین وضعیت یکتا گفت: آخرین اطلاعاتی که به رسانه ها دادند این بود که ایشان به آلمان رفته و مکاتباتی هم از طریق وزارتخانه داشتیم اما این تصمیم شخصی جمالی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، با برگزاری انتخابات و حضور مجمع انتخاباتی گلستان در وزنه برداری صبح امروز، امید رضایانی با 11 رای موافق در مقابل هشت رای تنها نامزد تصدی این سمت است. آرای باطل و سفید به مدت چهار سال هیئت وزنه برداری گلستان به عنوان رئیس انتخاب شد.

همچنین در این جلسه اعضا به عنوان شیما رنجبر و محسن زحمتکش به عنوان نایب رئیس و خزانه دار، سمانه حاج حسینی به عنوان کارشناس و سید حسن میرکتولی و امین زینلی به عنوان اعضای هیئت مدیره و علی اکبر کریم آبادی به عنوان بازرس انتخاب شدند.


آخرین وضعیت وزنه بردار پناهنده از رئیس فدراسیون

علی مرادی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت وزنه برداری گلستان گفت: فدراسیون برای کمک به ارتقای وزنه برداری گلستان از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد زیرا مطمئن است استان پتانسیل بالایی برای کسب جوایز متعدد دارد.

وی گفت: امیدواریم علاوه بر توجه به بخش آقایان، از دو و میدانی بانوان گستان که به دلیل حضور یک ورزشکار از این استان در مسابقات بین المللی به عنوان اولین بانوی ایرانی در تاریخ ورزش ثبت شد، حمایت شود. زودتر.”

رئیس فدراسیون وزنه برداری همچنین درباره آخرین وضعیت یکتا جمالی تصریح کرد: آخرین اطلاعاتی که در اختیار رسانه ها قرار دادند این بود که ایشان به آلمان رفته و مکاتباتی هم از طریق وزارتخانه داشتیم اما این تصمیم شخصی جمالی بود.

مرادی یادآور شد: چگونه یک نوجوان می تواند شب بخوابد و صبح تصمیم پیچیده ای بگیرد؟ چون این تصمیم آسانی نیست، بنابراین سازمان او را به آن سمت هدایت کرده است و فکر می کنم اگر جمالی در ایران می ماند، می توانست قهرمان المپیک و اسطوره شود.

او گفت: گویا او را فریب داده اند و جلوی او گذاشته اند، اما امیدواریم هر جایی در امان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید