انهدام 6 هزار و 300 کیلوگرم مواد اولیه دامی غیر مصرفی در میاندوآب


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818117

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی تاکنون 6 هزار و 300 کیلوگرم مواد اولیه فاسد و غیرقابل استفاده کشف و ضبط و معدوم شد و 17 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فتاحی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: با توجه به آغاز سال جدید و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا و مصرف مواد غذایی به ویژه مواد اولیه دام در این ایام، اقدامات نظارتی میاندوآب گسترش یافته است. شبکه دامپزشکی

وی افزود: در این راستا اکیپ های ثابت و سیار تشکیل، تجهیز و تقویت نظارت و کنترل بر تولید، حمل، نگهداری و تحویل مواد اولیه دامی در شهرستان انجام شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: این بازرسی ها از 14 اسفند ماه سال گذشته همه روزه از ساعت 8 تا 20 آغاز شده و حتی در ایام تعطیل نیز ادامه دارد.

فتاحی گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 296 مورد بازرسی از بلوک های سرپوشیده انجام شده که منجر به کشف و انهدام 6 هزار و 300 کیلوگرم مواد اولیه فاسد و غیرقابل استفاده شده است.

وی افزود: در این راستا دستگاه قضایی سه واحد پلمب و 17 قطعه را مختل کننده تامین مواد اولیه دامی معرفی کرده است.

وی گفت: پایش دامپزشکی در قالب طرح تشدید تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص هرگونه مشکل بهداشتی با شماره تلفن 45241761-45228260 به دامپزشکی اطلاع دهند تا بررسی شود.

فتاحی با تقدیر از دادستان و قوه قضائیه برای برخورد موثر با متخلفان و مرتکبین قتل های غیرقانونی در این شهرستان، گفت: شبکه دامپزشکی میاندوآب نسبت به افرادی که سلامت انسان را تهدید و به خطر می اندازند کوتاهی نکرده است. و با همکاری نیروی انتظامی محترم با توجه به دستورات مؤثر قضایی واصله برای برخورد با متخلفین اقدامات ویژه ای انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید