بدون نگرانی از تامین مواد اولیه دام و طیور / توزیع بیش از 48 هزار تن مواد اولیه در سیستان و بلوچستان

زمان: 08:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791086

سیامک سرابندی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 هزار و 66 تن انواع دام و پرنده در استان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک سرابندی مدیرکل دام استان در گفت و گو با عصر هامون اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 هزار و 66 تن واردات انجام شده که 17 هزار و 60 تن ذرت، 7 هزار و 435 تن کنجاله سویا و 24.08 تن واردات بوده است. جو اداره کل بین دامداران و طیور استان تقسیم می شود.

وی افزود: این میزان ماده اولیه توزیعی در جو بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و با توجه به سهمیه های اعلام شده تا پایان سال در توزیع کلیه مواد اولیه رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل خواهد داشت. به سال گذشته.”

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به واردات ذرت و جو از طریق بندر شهید بهشتی چابهار، هیچ نگرانی برای تامین مواد اولیه دام و طیور از انبار استان نخواهیم داشت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 459.05 تن مواد اولیه از هفت فروند کشتی شامل 327.05 تن جو و 131.05 تن ذرت از طریق چابهار از استان سیستان و بلوچستان وارد شده است که در حال انجام است. قبل از رشد دو برابر شده است که نه تنها به رونق بندر چابهار کمک کرد، بلکه زمینه اشتغال پایدار در حوزه های مختلف را فراهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید