نگرانی بابت تامین گوشت قرمز مورد نیاز در بازار وجود ندارد/ تامین مواد اولیه دولتی برای دام به ثبات بیشتر بازار کمک می کند


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805399

باقری با بیان اینکه گوشت مورد نیاز مردم در بازار موجود است و نگرانی برای عرضه آن نداریم، گفت: البته کمک دولت در تامین مواد اولیه دام به ثبات قیمت در بازار کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی باقری رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: در حال حاضر گوشت قرمز و فرآورده های گوشتی مورد نیاز مردم در بازار موجود است و نگرانی برای تامین گوشت مردم نداریم.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم بره نر بین 145 تا 170 هزار تن است افزود: البته این نوع قیمت بستگی به تمایل مشتریان دارد که از کدام قسمت گوشت گوسفندی سفارش دهند، بنابراین قیمت این نوع گوشت بین همان مقدار متفاوت است.

حفاری ها قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو را بین 150 تا 160 هزار تن عنوان کردند و افزودند: البته در بسیاری از قصابان و همکاران ما گوشت کمتر از مقدار تعیین شده عرضه می کنند و حتی کمتر از درصد مجاز مصرف می کنند. .

رئیس اتحادیه پخش گوشت قرمز مشهد در خصوص ثبات قیمت گوشت قرمز گفت: البته کمک دولت در تامین مواد اولیه دام به ثبات قیمت ها کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید