قوای سه گانه باید برای دستیابی به جهش در تولید و ثبات بازار با یکدیگر همکاری کنند/ ثبات بازار پیش نیاز پیشرفت در توسعه اقتصادی است


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838025

جمعی از کارشناسان اقتصادی گفتند: اتحاد سه قوه و همکاری مردم حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر ما ، وحدت و اتحاد در سایه انسجام ملی با چاشنی همدلی و هم افزایی به گفته جمعی از صاحب نظران مهمترین عامل تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی است. سیستم. دستبند و گردن سخت گذشت و به اوج موفقیتی رسید که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با طبقه کارگر بر آن تاکید کردند.


رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: «دشمنان در ده پانزده سال اخیر سیاست بسیار روشنی برای توقف تولید در کشور داشتند. همه این تحریم ها و همه این حرفه ها برای این بود که تولید در کشور از کار بیفتد. کارگران ما در خط مقدم ایستادند و نگذاشتند این اتفاق بیفتد و ستون اصلی این چادر کارگر بود.


همچنین تاکید حضرت آیت الله خامنه ای بر وحدت رویه در برابر دشمنان، تعامل و افزایش نیروها، پرهیز از حاشیه سازی و استفاده از ظرفیت و واقعیت های کشور مورد بحث و بررسی همه مسئولان و کارشناسان کشور قرار گرفت.


در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام بیش از هر دوره دیگری در صدد ایجاد اختلاف بین بوروکرات ها و دلسردی مردم نظام هستند، توجه به سخنان اخیر و تکراری بسیار مؤثر و ضروری است. رهبر معظم انقلاب وحدت و تعامل.



اتحاد سه قوه در حل مشکلات اقتصادی کشور نقش اساسی دارد

حسن گلمرادی، کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره برنامه های مهم دولت در حوزه مسائل اقتصادی، گفت: همه قوا، دستگاه ها و مردم باید دولت را یاری کنند. به موقع بود و هماهنگی و همکاری قوای سه گانه نقش مهمی در حل مشکلات اقتصادی کشور دارد.


وی افزود: مسئولان کشور با تبیین برنامه‌ها و سیاست‌ها، نیاز دارند تا برخی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مربوط به امنیت اقتصادی اقشار مختلف را از طرق مختلف برطرف کنند، زیرا وجود صلح و ثبات پیش نیاز مهمی برای پیشبرد اقتصاد است. “


وی گفت: به ویژه در خصوص یارانه ها که نگرانی هایی را ایجاد کرده است، دولت باید با شفاف سازی و شفاف سازی برنامه ها به طرق مختلف برخی از نگرانی های ایجاد شده را کاهش دهد.


وی گفت: ایجاد فضای امید و نشاط برای آینده و اقتصاد کشور امری مهم است که همه دست اندرکاران باید به آن توجه کنند.





سه قوه باید برای دستیابی به جهش در تولید و ثبات بازار گام بردارند


عبدالرئوف حسینی; این کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات رهبری و همکاری قوای سه گانه برای دولت، گفت: مردم باید در این مقطع فکر کنند، شرایط موجود را بپذیرند و رضایت بیشتری داشته باشند. و همچنین همراهی نکردن با برخی جریانات.


وی افزود: رهبری انقلاب به درستی بیان کرده اند که کارگران هر جامعه ای زیربنای آن هستند چرا که چرخه تولید بدون وجود کارگران زحمتکش مستمر نخواهد بود.


این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: اظهارات مدیریت پایانی بر این بود که اکثر کارگران جامعه هوا دارند وگرنه مشکلات این قشر در یک جمله رفع نمی شود، عدم پرداخت بدهی های معوق از سوی برخی کارفرمایان خیر و صلاح خواهد داشت. عواقب خوشایند . .


وی با اشاره به تحقق شعار امسال که در گرو ایجاد و تقویت شرکت های دانش بنیان است، گفت: این تحقق از طرق مختلفی از جمله ارائه تسهیلات برای جامعه هدف واقعی و حذف مقررات دست و پاگیر در یک واحد قابل تحقق است. بوروکراسی را قطع کنید و در نهایت امضاهای طلایی را بردارید.


حسینی بیان کرد: موضوع قاچاق کالا را رهبر انقلاب در سخنان خود به صورت گسترده بیان کردند و ایجاد مزاحمت و محدودیت در معادن زغال سنگ و مصرف کنندگان خرد سوخت را منع کردند.

این کارشناس گفت: قوه مقننه و مجریه باید تدابیری اتخاذ کنند تا واردات کالاهای بی کیفیت و مشابه تولیدات داخلی را محدود کنند تا وضعیت جامعه به نفع عموم مردم کشورمان تغییر کند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید