کارخانه آسفالت میاندوآب 33 ماه پس از افتتاح هنوز تعطیل است

زمان: 13:17
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777781

داستان ناتمام آسفالت و انتظار بی پایان مردم ؛

تقریبا 33 ماه (2 سال و 9 ماه) از مراسم افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب می گذرد ، اما هنوز خبری از راه اندازی این کارخانه آسفالت نیست ، در حالی که وضعیت آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، یکی از اصلی ترین مشکلاتی که همیشه مردم میاندوآب را عذاب می دهد ، مشکل آسفالت معابر شهر است و مردم این شهر همواره از آسفالت نامناسب شکایت کرده اند. در جاده ها و کوچه های شهر

در سالهای 1993 و 1994 برای حل این مشکل بزرگ ، تردد آسفالت در میاندوآب آغاز شد و جاده ها و حتی اکثر کوچه های میاندوآب پس از چند سال آسفالت شد و این باعث رضایت مردم شد.

در این مدت موضوع خرید کارخانه آسفالت مطرح شد ، اما این کار تمام نشد تا اینکه دور پنجم شوراها کار خود را آغاز کرد و پس از انتخاب و آغاز به کار شهردار ، دوباره موضوع کارخانه های آسفالت مطرح شد. میاندوآب با حضور مسئولین در زمینی به مساحت 88300 متر مربع ساخته شد و با وام 40 میلیارد ریالی افتتاح شد.

اما اکنون که تقریبا 33 ماه (دو سال و 9 ماه) از مراسم افتتاح کارخانه آسفالت میاندوآب می گذرد ، هنوز خبری از راه اندازی این کارخانه آسفالت نیست ، در حالی که در ماه های اخیر شهروندان از وضعیت با آسفالت ج

چند ماه پس از افتتاح ، در حالی که عدم تامین قیر یکی از مشکلات راه اندازی این کارخانه بود و حدود یک سال پس از افتتاح این کارخانه ، آذربایجانی ، رئیس وقت سوم دوره پنجم میاندوآب شورای شهرداری ، مشکلات و دلایل دیگری برای کار نکردن داشت. کارخانه آسفالت میاندوآب در جلسه این شورا گفت: مشکل زمین کارخانه آسفالت حل نشده و از طرف دیگر گازرسانی و قیر نمی شود تنها مشکل در راه اندازی کارخانه آسفالت نیست.

از آغاز دوره جدید شورای شهر ، اعضای شورا بارها بر ضرورت تأسیس سریع کارخانه آسفالت تأکید کرده و نگرانی های خود را بیان کردند.

ضرورت تسریع در راه اندازی کارخانه آسفالت

رئیس شورای شهر میاندوآب در این زمینه گفت: وضعیت آسفالت شهرداری مساعد نیست و در نظافت شهر با مشکلاتی روبرو هستیم.

فیروز تقوی با تأکید بر تسریع در ایجاد کارخانه آسفالت ، افزود: ما کارهای عقب افتاده زیادی داریم ، مانند کارخانه آسفالت که در صورت نهایی شدن نیاز به تسریع دارد.

برخی افراد بیش از راه اندازی یک کارخانه آسفالت سعی در برگزاری حراج آسفالت دارند

بابک محمدزاده ، یکی از اعضای شورای شهر میاندوآب ، در جلسه اخیر شورا گفت که شورا و شهرداری یکی هستند و جدا از هم نیستند:

وی با بیان اینکه به دلیل گران بودن خرید آسفالت لازم است عملیات کارخانه آسفالت تسریع شود ، افزود: باید مشکلات و موانع برطرف شود تا در چند ماه آینده کارخانه آسفالت راه اندازی شود و بتوانیم از کارخانه آسفالت استفاده کنیم به زودی و دیگر نیازی به خرید آسفالت ندارید و هزینه ها کاهش می یابد.

این عضو شورای شهر میاندوآب با انتقاد از برخی رفتارهای کارکنان شهرداری گفت که برخی رفتارهای کارکنان شهرداری در شأن کارکنان این نهاد نیست ، توضیح داد: از سوی دیگر متأسفانه می بینیم که برخی افراد در شهرداری به برای برگزاری مزایده های آسفالت سعی کنید آسفالت.

آسفالت بیشترین مورد توجه شهروندان شهرداری میاندوآب است

سرپرست شهرداری میاندوآب نیز در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس اعلام 137 مرکز روابط عمومی این شهرداری ، در نیمه نخست امسال آسفالت و جمع آوری زباله بیشترین مورد توجه شهروندان شهرداری میاندوآب بود.

وحید عشاری پور افزود: در مرکز روابط عمومی 137 شهرداری ، پیام ها و درخواست های شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم می شود ، به طوری که پیام های فوری توسط عوامل مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش می شود.

وی با بیان اینکه ادعاهای عادی در برهه ای از برنامه ریزی مورد رسیدگی و برطرف قرار خواهد گرفت ، افزود: مسائلی مانند آسفالت ، جمع آوری زباله ، لایروبی ، مرمت ، رنگ آمیزی پیاده روها و تعمیر پیاده روها از مهمترین موضوعات است. شهروندان از طریق سامانه 137 به کارکنان شهرداری اطلاع می دهند و کارکنان شهرداری با مشارکت و همکاری سازمانهای خدماتی شهرداری ، مشکلات را در اسرع وقت برطرف کرده اند.

الان آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست

اکنون آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست و به دلیل وضعیت شهرداری ، تقریباً فصل ساخت را از دست داده است و مردم هنوز باید منتظر بهبود آسفالت جاده ها باشند. از سوی دیگر ، مردم انتظار دارند که کارخانه آسفالت باز شود و در این راستا به آنها قول آسفالت می دهند یا راه حلی پایدار برای مشکل آسفالت در معابر شهرها ارائه می دهند ، وضعیت راههای شهری میاندوآب آن چیزی نیست که اکنون هست.

به طور خلاصه ، کیفیت معابر شهری یکی از عوامل م influثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از کار شهرداری ها است و امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کنند و مدیران شهری به فکر حل این مشکل در اسرع وقت باشید. معضل باشید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید