رطوبت مانع آسفالت متروی مقاومت/ پل شهید صیدی می شود که اردیبهشت ماه آینده افتتاح می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اوایل آذرماه در گفت و گو با علیرضا کریمی شهردار اراک به وی قول افتتاح پروژه مترو در میدان مقاومت را دادیم.اینجا). حالا با رسیدن به روزهای پایانی آذر به نظر می رسد این پروژه همچنان نیاز به کار دارد و آماده بهره برداری نیست. به همین منظور در گفت و گو با شهردار اراک آخرین وضعیت این پروژه شلوغ را جویا شدیم.

علیرضا کریمی در خصوص آخرین وضعیت مترو در میدان مقاومت گفت: تمامی کارهای این پروژه انجام شده و کاملا آماده زیر بار ترافیک است؛ شرایط مرطوب و اقلیمی بدون رطوبت (خشک) وجود داشته باشد. کیفیت مورد نیاز

وی در خصوص نصب عرشه سمت راست پل شهید سادی که این روزها در حال انجام است و باعث ایجاد ترافیک در مسیرهای اطراف شده است، گفت: این سمت راست که بخشی از پروژه پل شهید سادی بود، تردد کرد. سفر. «سفر زمان بیشتری می برد زیرا باید بعد از روشنایی و آسفالت بتن ریزی و انجام شود.

ce254525 b970 42bd 9816 974ea841758f خبر خاکستری

کریمی گفت: بنابراین به نظر می رسد 3-4 ماه دیگر کار شود و در اردیبهشت 1401 به بهره برداری برسد.

شهردار اراک همچنین درباره پروژه های میدان امام حسینی (ع) و امام خمینی (ره) توضیح داد: عملیات عمرانی در میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) آغاز شد زیرا باید تجدید نظر می شد. این کارگاه در حال تجهیز است و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دو پروژه طبق قراردادی که با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شده باید در مدت 2 سال (تا سال 1402) به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید