محور پادگان حداکثر تا 2 ماه آینده افتتاح می شود / افتتاح چند پروژه شهری در عید سعید قربان در حوالی غدیر


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878461

شهردار زنجان گفت: در صورت تسریع در همکاری ارتش و شهرداری تا 2 ماه آینده می توانیم معبر پادگان را باز کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در حاشیه مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) در زنجان گفت:

وی با اشاره به افتتاح اوترن امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: این پروژه نیاز به ترخیص ایمنی داشت که با مصوبه شورای ترافیک استان انجام شد.

فیروسفر نشان می دهد که محور پادگان; پروژه مهم بعدی افتتاح می شود، گفت: شهرداری زنجان تقریبا تمامی کارهای زیربنایی پروژه محور پادگان را انجام داده و آسفالت این محور نیز طی 10 تا 15 روز آینده به پایان می رسد.

شهردار زنجان گفت: با توجه به نزدیک بودن محور پادگان به یک پایگاه نظامی، یک موضوع مهم امنیتی در آنجا باقی است. اگر تسریع و همکاری ارتش و شهرداری تسریع شود حداکثر تا 2 ماه آینده می توانیم معبر پادگان را باز کنیم.

وی گفت: سبزه میدان پروژه بعدی هدف گذاری شده و نیاز بسیار جدی و بلندمدت مردم زنجان است که خوشبختانه گره های این پروژه باز شده است.

فیروزفر با بیان اینکه تکمیل پروژه میدان سبز 2 نیاز اساسی دارد، گفت: اولین نیاز تامین اعتبار است و این پروژه هزینه بسیار بالایی را برای افتتاح می طلبد که با توجه به اینکه شهرداری و نکات فنی آن را در نظر گرفته است. حضور کارشناس و مدیریت دائمی که اعمال می شود مشکلی ندارد.

وی افزود: بحث بعدی همکاری شهرداری و دستگاه های خدمات رسان است که در روند تکمیل پروژه موثر است.

شهردار زنجان گفت: علاوه بر این پروژه ها چندین افتتاح پروژه در ایام عید سعید قربان تا غدیر در زنجان خواهیم داشت.

فیروزفر با بیان اینکه استاندار محترم زنجان نیز نگاه ویژه ای به مدیریت شهری دارند و در جاهایی که لازم است ورود می کنند، افزود: اعضای شورای شهر نیز همکاری سازنده ای با شهرداری دارند و امیدواریم شاهد تحول شهر در شهر باشیم. آینده ی نزدیک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید