رشد 56 درصدی بودجه شهرداری در سال آینده در تاریخ زنجان بی سابقه است/ مشکل حمل و نقل و ترافیک زنجان با طرح جامع ترافیک حل می شود.


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812738

شهردار زنجان با اشاره به رشد بودجه سال آینده نسبت به امسال گفت: شرایط برای افزایش چشمگیر بودجه سال آینده لازم بود که با 56 درصد رشد بالاترین رشد تاریخ زنجان است. و بی سابقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان که به بررسی و تصویب لایحه بودجه 1401 شهرداری زنجان اختصاص داشت، اظهار کرد: زنجان نیازمند توجه ویژه و رویکردهای جدید است.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری قبل از آمدن من تهیه شده بود، خاطرنشان کرد: با عنایت و وقت اعضای شورا و همکاران توانستیم جداول بودجه سال آینده را با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای سال آینده تا حدودی تنظیم کنیم. که نیازمند حمایت است.«اعضای هیئت مدیره و رسانه ها و همه کارگزاران.


سال آینده کنارگذر گلشهر و گذرگاه پادگان به بهره برداری می رسد

فیروزفر با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه های مورد انتظار مردم هستیم، افزود: تقاطع پادگان و تقاطع غیرهمسطح گلشهر در سال آینده تکمیل می شود، اما پروژه سبزه میدان متوقف شده و تلاش می شود تا سال آینده پروژه سبزه میدان متوقف شود. تکمیل فاز اول . .

شهردار زنجان با بیان اینکه سبزه میدان پروژه عظیمی است که مشکلاتی نیز دارد، گفت: مشکلات زیرساختی از جمله آب و برق را رصد می کنیم تا مانع ادامه کار نشود و بخشی از هماهنگی ها در این زمینه بخشی دیگر است. انجام خواهد شد. “

وی با بیان اینکه امیدواریم پروژه سبزه میدان تا 2 سال آینده به بهره برداری کامل برسد، تصریح کرد: سبزه میدان پروژه سختی برای شهرداری است و بودجه زیادی می طلبد.

فیروزفر گفت: بر اساس پروژه های قابل اجرا و سرمایه گذاری در حال برنامه ریزی پروژه های جدید هستیم و سعی می کنیم در پروژه های بزرگی که بودجه شهرداری را تضعیف می کند و ما را از خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف شهر محروم می کند زیاده روی نکنیم.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های سال آینده باغ هاشمی نژاد است، افزود: این پروژه با بیش از 6 هکتار پروژه عظیم شهری است که در آستانه عقد قرارداد است و امیدواریم تا پایان سال 1401 شاهد افتتاح آن باشیم. “

فیروزفر گفت: در تلاش است سرمایه گذاری به گونه ای برنامه ریزی شود که سرمایه گذاران با حاشیه مطمئن و قانونی در زنجان سرمایه گذاری کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه به لحاظ رفاهی شهروندان کمبود تفریح ​​داریم و نمی توانیم از فضای موجود به خوبی استفاده کنیم، گفت: باید برای پارک ملت برنامه داشته باشیم که محدود به پارک ملت نباشد. استفاده از زمان معین


طرح جامعی برای معرفی شهر الکترونیک در زنجان داریم

وی افزود: برای اجرای شهر الکترونیک برنامه گسترده ای داریم که به زودی ارائه می شود.

فیروزفر در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حمل و نقل و ترافیک کار بسیار تخصصی است، گفت: چون این حوزه مشکلات زیادی دارد لذا نظرات زیادی می شود و همه به یک چشم نگاه می کنند که اگر بتوانیم به نقاط مختلف حمل و نقل عمومی نگاه می کنند. “ما با یک مشکل پیچیده روبرو هستیم.

وی با اشاره به طرح هایی که در گذشته اجرا شده و باعث ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر زنجان شده است، خاطرنشان کرد: برخی از این طرح ها نیاز به تعدیل دارند، اما زمان بر است، بنابراین به دنبال طرح جامع ترافیک برای شهر بودیم. “

شهردار زنجان گفت: رویکرد در ارائه خدمات توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر و توجه به مناطق کم برخوردار شهر خواهد بود.

وی با اشاره به رشد بودجه شهرداری در سال آینده نسبت به امسال گفت: شرایط لازم بود تا بودجه سال آینده افزایش چشمگیری داشته باشد. بودجه شهرداری در سال آینده با رشد 56 درصدی بالاترین میزان در تاریخ زنجان و بی سابقه است.

فیروزفر با بیان اینکه برای تامین نیازهای بودجه ای تلاش کرده است، گفت: رشد بودجه به معنای تکلیف مردم نیست و تلاش شده تا بودجه بر اساس درآمدهای پشت بام تدوین شود.

وی افزود: علیرغم افزایش و افزایش بودجه سال آینده، عوارض تعمیرات در حال کاهش است.

شهردار زنجان با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند فضایی آرام برای انجام کارها و خدمت به مردم است تا در چارچوب قانون به رسالت خود عمل کنیم، گفت: رسالت ما چیزی جز خدمت به مردم نیست و هر چه فضا آرامتر باشد، خدمات رسانی به مردم سریعتر انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت راه ها گفت: امسال 40 هزار تن آسفالت شده که برای شهر زنجان کافی نیست تا زمانی که شهرداری بتواند در کوتاه مدت نواقص معابر را برطرف کند اما همه تلاش ما جلب رضایت شهروندان است.»

فیروزفر خاطرنشان کرد: شهرداری 15 روز برای تعمیر معابر تلاش می کند و از آنجایی که حجم نقص ها زیاد است این امر موثر تلقی نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید