هر ماه اخبار خوبی در مورد رویدادها و اکتشافات خواهید شنید

ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797969

وزیر اقتصاد گفت: با وجود فشارها و مشکلات پیش رو، با آغاز برنامه های مدون، هر ماه خبرهای خوشی از اقدامات و اکتشافات ملت شریف داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احسان هندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز 5 دی ماه جلسات مشترکی با وزیر صمت و رئیس کمیته اصل 90 برگزار کردیم و مقرر شد مشکلات سال های گذشته مربوط به گمرک بررسی شود. و تعیین نتایج این عملیات.»

وی افزود: یکی از برنامه های ما در وزارت اقتصاد با الهام از ارائه سردار سلیمانی و رهبری جهادی ایشان است و اصلاح مشکلات و ساختارهای موجود در حوزه بیمه، مالیات، گمرک و بانک بخشی از این اقدامات جهادی است. “

هندوزی گفت: با وجود فشارها و مشکلات پیش رو، امیدواریم با راه اندازی برنامه های مدون به نتایج خوبی دست یابیم و هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و اکتشافات به ملت شریف داده شود.

وی با اشاره به حاکمیت جهادی و همه جانبه سردار سلیمانی در امور کشور گفت: پیشنهاد می شود به برکت جهاد مخلصانه این شهید بی ادعا روز شهادت ایشان را روز ملی جهاد نامگذاری کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر مسئولانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی و تلاش خالصانه و مردمی داشته باشند عرصه زندگی ما به نمایشگاه جهاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی تبدیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید