حسینی در مسابقات اخیر عملکرد خوبی دارد/ ارتقای رویدادها در تهران به نفع ایرانیان است


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814620

بازیکنان جوان در مسابقات تهران تست خوبی دادند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: قطعا عملکرد تمامی تکواندوکاران در رویدادهای بین المللی تهران زیر نظر کادرفنی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش شانس حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی، حضور تکواندوکاران کشورمان در 4 رویداد بین المللی تهران بسیار حائز اهمیت است و معیار خوبی است. در این مسابقات

عسگری درباره واکنش کشورهای مختلف به رویدادهای بین المللی تهران گفت: تیم های مختلف از رویدادهای بین المللی تهران استقبال بسیار خوبی کردند و مطمئنا در جام ریاست فدراسیون جهانی از این رقابت ها استقبال بهتری نسبت به مسابقات روزهای گذشته خواهد شد. قطعا در بخش مردان با حضور کشورهایی مانند ترکیه، تایلند و ازبکستان در جام جهانی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی در خصوص احتمال حضور اهالی مسابقات بین المللی تهران در اردوی تیم ملی تکواندو گفت: .

سرمربی تیم ملی درباره افزایش جایگاه تهران در مسابقات بین المللی به G2 توضیح داد: افزایش امتیازات از 10 به 20 در این مسابقات قطعا به نفع بازیکنان ایرانی است چرا که تکواندوکاران برای پیشرفت باید در مسابقات بیشتری شرکت می کردند. امتیازات خود را دارند اما اکنون می توانند با حضور در این مسابقات نتایج خود را در رنکینگ جهانی افزایش دهند.

عسگری درباره عملکرد میرهاشم حسینی با وجود تغییر وزن گفت: حسینی بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و با وجود اینکه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرینات تیم ملی شرکت نکرد. اما خیلی خوب کار کرد. حسینی پتانسیل بالایی دارد و می تواند همچنان در اوج بدرخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید