اقداماتی که دولت مردمی در چند ماه اخیر به نفع کارگران انجام داده در دو دهه اخیر بی سابقه بوده است.


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843495

عبدالملکی گفت: دولت در هفته آینده نظر نهایی خود را درباره حقوق بازنشستگان گرانقیمت اعلام می کند و می داند که هویت رئیس جمهور و همه اعضای دولت اولویت اول آنها، رفاه کارگران گران قیمت است. و بازنشستگان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: این اتفاق در دوران قبل از انقلاب کم است. در اظهارات او اشاره ای به کارگران نشده بود.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم اقداماتی که دولت مردمی در 20 ماه گذشته برای بخش کار و به نفع کارگران و بازنشستگان انجام داده در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در هفته آینده نظر نهایی خود را در خصوص حقوق بازنشستگان محترم اعلام خواهد کرد و بدانید که رئیس جمهور و همه اعضای دولت اولویت اول آنها، کارگران و بازنشستگان محترم هستند. .

عبدالملکی گفت: دیدید که افزایش حقوق کارگران را تصویب کردیم که از سال 98 بی سابقه بوده است. البته جا دارد از کارفرمایان عزیز کشور که این مصوبه را رعایت کردند تشکر کنم.»

وی افزود: البته فکر می کنیم این افزایش در مقایسه با کاری که کارگران گران قیمت انجام می دهند چیزی نیست، اما تمام دولت از جمله شخص رئیس جمهور همچنان در تلاش هستند تا هر کاری که ممکن است برای رفاه کارگران انجام دهند.

وزیر کار گفت: امسال 10 میلیارد تن سرمایه گذاری جدید و طرح های توسعه ای جدید در شرکت سنگ آهن مرکزی در نظر گرفته ایم که انشالله به نفع صنعت فولاد در کشور و استان یزد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید